نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۸

به عقیده فروشگاه معتبر گیم‌استاپ، تمرکز E3 امسال روی واقعیت مجازی خواهد بود

دو هفته مانده به E3 2015، مدیرعامل فروشگاه بازی‌های ویدیویی گیم‌استاپ نظر خود را در مورد این مراسم ارائه کرد و معتقد است اختراعات فوق‌العاده‌ای در زمینه‌ی واقعیت مجازی خواهیم دید. با زومجی همراه باشید.

تونی بارتل در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی اول این فروشگاه در سال ۲۰۱۵، در مورد E3 امسال چنین گفت:

ویدیوهای گیم‌پلی بسیاری را در E3 خواهیم دید و ما برای دیدن آن‌ها هیجان‌زده‌ایم. ما بسیار مشتاقیم تا دیگران هم آنچه که ما قبلاً دیدیم ببینند، چیزهایی که در میان بازی‌ها، نوآوری‌های فوق‌العاده‌ای به شمار می‌روند.

بارتل احتمالاً بر اساس گفتگوهایی که با شرکت‌های اصلی صنعت بازی‌های ویدویی داشته، معتقد است که فناوری واقعیت مجازی نقشی پررنگ و کلیدی در مراسم امسال خواهد داشت.

فکر می‌کنم موضوع دیگری که وقت و حجم زیادی از E3 را خواهد گرفت، واقعیت مجازی باشد. حدس می‌زنم این فناوری چیزی خواهد بود که مردم وقت زیادی برای آن صرف کنند.

البته این احتمالات دور از ذهن نیستند. هدست واقعیت مجازی وَلو امسال روانه‌ی بازار خواهد شد و مدل‌های کاربردی آکیلس ریفت و پروژه‌ی مورفیوس هم اوایل ۲۰۱۶ از راه می‌رسند. هولولنز، هدست واقعیت افزوده‌ی مایکروسافت هم با اینکه هنوز تاریخ عرضه‌اش مشخص نشده در مراسم E3 حضور خواهد داشت.

بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های ویدیویی امسال، روز یکشنبه ۲۴ خردار با اولین کنفرانس بتسدا کار خود را آغاز می‌کند. روز دوشنبه شرکت‌های مایکروسافت، الکترونیک آرتز، یوبی‌سافت و سونی کنفرانس‌های خود را ارائه می‌کنند. سومین روز نمایشگاه هم به ارائه‌های نینتندو و اسکوئر انیکس تعلق دارد. در طول نمایشگاه E3 با زومجی و پوشش کامل این همایش همراه باشید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده