نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۹

اولین تریلر گیم پلی بازی Assassin's Creed Shadows منتشر شد

در جریان رویداد نمایش بازی‌های ایکس باکس، اولین تریلر از گیم پلی بازی Assassin's Creed Shadows منتشر شد. 

یوبیسافت در جریان رویداد نمایش بازی‌های ایکس باکس، نخستین تریلر گیم پلی بازی Assassin’s Creed Shadows را به نمایش گذاشت. بازی Assassin’s Creed Shadows در اواخر دوره سنگوکو ژاپن جریان دارد و به ماجراهای نائوئه، یک شینوبی از ولایت ایگا می‌پردازد که روستای محل سکونتش با خاک یکسان شده است. یاسوکه، سامورایی نامدار آفریقایی یکی از نیروهای مسئول این حمله است. نائوئه به‌جای گرفتن انتقام تصمیم می‌گیرد تا با یاسوکه متحد شود تا مسیر دیگری را در پیش بگیرد. نائوئه به یک قاتل تبدیل می‌شود و آن‌ها با هم به‌عنوان سایه‌هایی کار می‌کنند که در خدمت نور هستند.

دانلود از آپارات

بازی Assassin’s Creed Shadows در اواخر دوره سنگوکو ژاپن جریان دارد و به ماجراهای نائوئه، یک شینوبی از ولایت ایگا می‌پردازد که روستای محل سکونتش با خاک یکسان شده است. یاسوکه، سامورایی نامدار آفریقایی یکی از نیروهای مسئول این حمله است. نائوئه به‌جای گرفتن انتقام تصمیم می‌گیرد تا با یاسوکه متحد شود تا مسیر دیگری را در پیش بگیرد. نائوئه به یک قاتل تبدیل می‌شود و آن‌ها با هم به‌عنوان سایه‌هایی کار می‌کنند که در خدمت نور هستند.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این بازی کنترل دو شخصیت یاسوکه سامورایی و نائوئه شینوبی را به بازیکن می‌سپارد و داستان تازه‌ای را در تاریخ ژاپن روایت خواهد کرد.


لوگوی زیپاد

زیپاد حامی پخش زنده زومجی از رویداد ایکس باکس ۲۰۲۴ | افتتاح حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی با اپلیکیشن زیپاد کاملاً رایگانه. (www.zypod.ir/)


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده