// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰

واکنش منتقدین به بازی Dragon's Dogma 2

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Dragon's Dogma 2 منتشر شده است و شاهد عملکرد عالی جدیدترین ساخته کپکام هستیم.

اولین نسخه از Dragon's Dogma در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد و توانست بازخوردهای قابل قبولی را دریافت کند. با اینکه درگنز داگما یک بازی اکشن نقش‌آفرینی بود، نوع نبردها و ساختار گشت‌و‌گذار متفاوتی نسبت‌به بازی‌های هم سبک خود داشت. اکنون ۱۲ سال از عرضه نسخه اول می‌گذرد و به‌زودی بازی Dragon's Dogma 2 روانه بازار می‌شود؛ اثری که تمام المان‌های مثبت و خوب نسخه اول را در خود جای داده و آن‌ها را بهبود بخشیده است.

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Dragon's Dogma 2 هم منتشر شده است و شاهد عملکرد عالی جدیدترین ساخته کپکام هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Dragon's Dogma 2 را در زومجی مطالعه کنید و ر صورت تمایل نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Dragon's Dogma 2

  • سازنده: کپکام
  • ناشر: کپکام
  • سبک: اکشن نقش‌آفرینی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • تاریخ عرضه: ۳ فروردین ۱۴۰۳

پاون‌ها در بازی Dragon's Dogma 2

یوروگیمر: ۱۰۰ از ۱۰۰

یک بهبود بسیار بزرگ نسبت‌به نسخه اول و یک ماجراجویی که از ابتدا تا انتهای آن فریبنده و جذاب است.

گیم اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

بازی Dragon’s Dogma 2 روح نسخه اول را بدون اینکه ذره‌ای افت داشته باشد، در خود جای داده است. اصرار این بازی روی گشت‌وگذار بازیکن و کشف موارد تازه، با یک پایان‌بندی ترکیب شده است که تا پایان سال به آن فکر خواهم کرد. این موارد Dragon's Dogma 2 را به یک بازی برجسته و دنباله‌ ارزشمندی تبدیل کرده است.

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

بازی Dragon's Dogma 2 دقیقا همان محصولی است که کاربران کارکشته این سری منتظرش بودند. این بازی نقاط قوت و نقاط ضعف مختلفی دارد، اما تجربه‌ای است که نظیرش را پیدا نخواهید کرد.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

بازی Dragon’s Dogma 2 یک بازی عجیب و خارق‌العاده است که مشکلاتی هم دارد. این بازی ارائه‌دهنده مجدد المان‌ها و ایده‌های بسیار خوب نسخه کالت کلاسیک ۲۰۱۲ است که از میان آن‌ها می‌توان به جهانی پویا و عالی و نبردهایی اشاره کرد که یک سیستم فیزیک ظریف و پیچیده را با یکدیگر ادغام کرد. از طرفی هوش‌مصنوعی سخت‌گیرانه بازی، ناخوشایند بودن سازوکار بالارفتن از موارد مختلف، نرخ فریم متغیر و محدود و دوربین بازی که بعضی وقت‌ها اذیت‌کننده می‌شود، از ویژگی‌هایی هستند که کاش در این نسخه شاهدشان نبودیم. بااین‌حال با محصولی طرف هستیم که اصلا شبیه به بازی‌های هم سبک و سیاق خود نیست و اگر بتوانید با مشکلات آن کنار بیایید و با نوع طراحی مأموریت‌ها و جهان بازی ارتباط برقرار کنید، پاداش خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

گاردین: ۸۰ از ۱۰۰

اگر این بررسی احساس هرج‌ومرج دارد، پس به‌خوبی بازی را بازتاب می‌کند. این بازی دیوانه‌کننده، سرگرم‌کننده و دارای هرج‌و‌مرج فوق‌العاده‌ای است. صادقانه بگویم که عاشق این بازی هستم. قبل از اینکه نوشتن بررسی را شروع کنم، باید Arisen [لقب قهرمان بازی] خود را به همراه هم‌سفرم در داخل میدان نبردی باستانی که یک اژدها هم در آن‌جا حضور داشت، رها می‌کردم. ما ابتدا با شلیک‌های مختلفی ازطریق بالیستا به آن اژدها حمله کردیم و سپس اژدها بالیستا را خراب کرد. در ادامه متوجه شدیم که خلع سلاح شده‌ایم و نمی‌توانیم به او آسیب جدی وارد کنیم. در نتیجه به خرابه‌های یک قلعه پناه بردیم. به‌نظر ایده خوبی می‌رسید تا اینکه اسکلت‌های سرباز از روی زمین بلند شدند و متوجه شدم که در این‌جا شکار شده‌ایم. نمی‌دانم که به چه شکل از این شرایط خارج خواهیم شد، اما می‌دانم که این کار یک ماجراجویی درست و حسابی خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده