نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

دارندگان The Last of Us 2 هزینه خرید ریمستر با قیمت کامل را پس می‌گیرند

پول گیمرهایی که با وجود خریداری نسخه پلی استیشن 4 بازی The Last of Us 2 اقدام به تهیه نسخه ریمستر با مبلغ کامل می‌کنند، بازپرداخت می‌شود.

کسانی که با وجود خریداری نسخه پلی استیشن 4 بازی The Last of Us 2 اقدام به تهیه نسخه ریمستر با مبلغ کامل می‌کنند، می‌توانند انتظار بازپرداخت پول خود را داشته باشند.  ظاهرا برخی از بازیکن‌ها اطلاع نداشتند که می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار نسخه پلی استیشن 4 لست آو آس پارت ۲ را به نسخه ریمستر ارتقاء دهند؛ بنابراین سونی با این کار می‌خواهد بازیکن‌ها به ارزان‌ترین شکل ممکن به The Last of Us Part 2 Remastered دسترسی پیدا کنند.

در پیام ارسالی پلی استیشن به بازیکن‌ها آمده است: «دارندگان نسخه پلی استیشن 4 بازی The Last of Us Part 2 با قیمت بسیار نازل‌تری می‌توانند به تجربه نسخه پلی استیشن 5 در زمان عرضه بپردازند. ما نمی‌خواهیم این فرصت را از دست بدهید، به نشانه حسن نیت، هزینه پیش‌خرید نسخه پلی استیشن 5 ریمستر لست آو آس پارت ۲ را به شما بازمی‌گردانیم تا بتوانید در روز عرضه بازی به‌سراغ خریداری ارتقاء دیجیتالی [۱۰ دلاری] بروید.»

«مطمئن باشید که با خرید ارتقا دیجیتالی، همه پاداش‌های پیش‌خرید بازی را نیز دریافت خواهید کرد. مبلغ بازپرداخت به حسابی بازگردانده می‌شود که خرید با آن صورت گرفته است. این کار ممکن است تا ۶۰ روز طول بکشد. اگر به هر دلیل نتوانیم تا هزینه شما را به همان حساب برگردانیم، این مبلغ را به کیف پول شبکه پلی استیشن شما واریز می‌کنیم.»

 اگر در گذشته نسخه دیجیتالی بازی The Last of Us Part 2 در پلی استیشن 4 را خریداری کرده باشید و سپس بازی The Last of Us Part 2 Remastered را بخرید، پول شما به‌شکل خودکار به حساب‌تان بازگردانده می‌شود. درعوض شما این امکان را دارید تا ۱۰ دلار پرداخت کنید تا بازی خود را به نسخه ریمستر ارتقاء دهید.

درصورتی‌که نسخه فیزیکی The Last of Us Part 2 را خریداری کرده‌اید و اکنون می‌خواهید نسخه ریمستر بازی را دریافت کنید، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ زیرا شما می‌توانید با گذاشتن دیسک بازی درون پلی استیشن 5 به صفحه بازی بروید و با پرداخت ۱۰ دلار صاحب بازی The Last of Us Part 2 Remastered شوید.

 بازی The Last of Us Part 2 در کنسول پلی استیشن 4 و نسخه ریمستر لست آو آس ۲ در پلی استیشن 5 قابل تجربه است. نسخه ریمستر شامل گرافیک بهبودیافته، یک حالت بقاء روگ‌لایک جدید با نام No Return و سه مرحله حذف شده از نسخه اصلی بازی می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده