// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۴

احتمال فروش گیرباکس توسط گروه امبریسر

طبق جدیدترین گزارشات، به نظر گروه امبریسر قصد فروش سازنده مجموعه Borderlands را دارند.

در آوریل ۲۰۲۱ بود که گروه امبریسر معامله ۱.۴ میلیارد دلاری خرید گیرباکس اینترتینمنت، سازنده Borderlands را تکمیل کرد؛ اما ظاهرا اکنون شرکت سوئدی قصد فروش این سازنده را دارد. اخیرا در یک گزارش توسط رویترز ادعا شده امبریسر در حال در نظر گرفتن چند گزینه برای گیرباکس است که فروش کامل هم بین آنان وجود دارد.

به گفته سه منبع مطلع، به نظر امبریسر با گلدمن ساکس و Aream & Co، شرکت سرمایه‌گذاری بانکی در حال تلاش برای یافتن خریداران هستند و همین حالا هم چندین مشتری شخص ثالث که اکثرا گروه‌های گیمینگ جهانی هستند، پیدا شده است. جزئیات بازاریابی گیرباکس به این خریداران بالقوه ارائه شده؛ هرچند هنوز فروش این سازنده قطعی نیست و شاید این اتفاق رخ ندهد.

این اقدام پس از لغو شدن معامله ۲ میلیارد دلاری رخ می‌دهد که در نتیجه آن امبریسر با ضرر مالی بزرگی روبرو شد. در ژوئن این شرکت اعلام کرد قصد دارد ساختار خود را تغییر دهد که در نتیجه آن برخی استودیوها تعطیل شده و چندین پروژه لغو خواهند شد. از زمان خرید گیرباکس، شرکت مدنظر چند دارایی خود را شامل Perfect World Entertainment و Volition به بخش انتشارات این استودیو منتقل کرد؛ هرچند سازنده Saints Row اخیرا تعطیل شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده