نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶

تولید بازی Alan Wake 2 در طول ۴ سال با حدود ۱۳۰ توسعه‌دهنده

شرکت رمدی اینترتینمنت برای بیش از یک دهه تلاش می‌کند تا دنباله‌ای برای بازی Alan Wake بسازد؛ اگرچه توسعه نسخه دوم ۴ سال زمان برد.

شرکت Remedy Entertainment برای بیش از یک دهه در تلاش برای تولید دنباله بازی Alan Wake بوده است. با اینکه این توسعه‌دهنده در طول مسیر با فرازونشیب‌های بسیاری مواجه شد، اما اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که زمان زیادی تا انتشار بازی مورد انتظار Alan Wake 2 باقی نمانده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت رمدی اینترتینمنت جزئیات بیشتری از مراحل توسعه الن ویک ۲ را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

توماس پوها، مدیر ارتباطات شرکت Remedy Entertainment درباره چرخه توسعه Alan Wake 2 توضیحاتی را در ایکس (توئیتر سابق) ارائه کرد. او با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که به‌طور متوسط حدود ۱۳۰ توسعه‌دهنده مشغول تولید الن ویک ۲ بودند و حدود ۴ سال زمان صرف توسعه این بازی ترسناک بقامحور شده است. توماس پوها خاطر نشان کرد که طول و مقیاس چرخه توسعه بازی باتوجه‌به «سطح کیفی فعلی» آن «خارق‌العاده» بوده است.

بازی Alan Wake 2 برای انتشار در تاریخ ۵ آبان ۱۴۰۲ (۲۷ اکتبر ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی اخیرا با ۱۰ روز تأخیر مواجه شد تا از رویارویی با دیگر آثار برجسته ماه اکتبر نظیر بازی Marvel’s Spider-Man 2، بازی Forza Motorsport، بازی Super Mario Bros. Wonder و بازی Assassin’s Creed Mirage اجتناب کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده