نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۲

عقب افتادن زمان عرضه نسخه کنسولی بازی Phasmophobia

با اعلام استودیو Kinetic Games، تاریخ عرضه نسخه دسترسی زودهنگام Phasmophobia روی کنسول‌ها به تعویق افتاده است.

بازی ترسناک چندنفره Phasmophobia از سال ۲۰۲۰ به شکل دسترسی زودهنگام روی کامپیوتر عرضه شده است. اوایل امسال تیم Kinetic Games تایید کرد این بازی در آینده روی کنسول‌ها عرضه خواهد شد تا گروه جدیدی از بازیکنان را به جامعه مخاطبان خود اضافه کند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد این عرضه تا چند ماه به تعویق افتاده است.

در ابتدا قرار بود بازی Phasmophobia در ماه جاری به شکل دسترسی زودهنگام روی کنسول‌ها منتشر شود. حال استودیو Kinetic Games تایید کرد تاریخ عرضه بازی را تا ماه اکتبر امسال به تعویق انداخته است تا در هفته منتهی به جشن هالووین در دسترس بازیکنان قرار گیرد. به‌گفته این توسعه‌دهنده، دلیل این تأخیر ناشی از یک حادثه آتش‌سوزی اخیر در ساختمان اداری استودیو است که روی توانایی تیم سازنده برای توسعه و تست بازی تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

استودیو Kinetic Games در بیانیه توییتر که این تأخیر را تایید کرد، نوشت: «به‌دلیل حادثه آتش‌سوزی اخیر در ساختمان اداری ما و مشکلاتی پیش‌بینی‌نشده در روند تولید، توانایی ما برای تست و توسعه بازی تا حد زیادی تحت تأثیر قرار گرفت. پس از بررسی دقیق، تصمیم دشواری گرفتیم تا عرضه نسخه کنسولی را که در ابتدا برای ماه آگست تعیین شده بود به تعویق اندازیم. در حال حاضر در نظر داریم نسخه دسترسی زودهنگام کنسول را در هفته منتهی به هالووین در اکتبر امسال منتشر کنیم. این تأخیر به ما فرصت لازم را می‌دهد تا همه چیز را به شکل دقیق کامل کنیم».

نسخه دسترسی زودهنگام بازی Phasmophobia در ماه اکتبر (مهر-آبان) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن وی‌آر 2 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده