نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶

اجرای بازی Armored Core 6 با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم در ایکس باکس سری ایکس و PS5

استودیو فرام‌سافتور از نحوه اجرای بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در همه پلتفرم‌ها پرده برداشت.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon تا چند روز دیگر روانه بازار می‌شود و اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو FromSoftware نحوه اجرای این اثر در همه پلتفرم‌ها را مشخص کرده است. نسخه کامپیوتر آرمورد کور ۶ در حداکثر تنظیمات گرافیکی از رزولوشن 4K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و طرفدارها باید انتظار پشتیبانی آن از نمایشگرهای فوق عریض و فناوری ری-تریسینگ (تنها در گاراژ) را نیز داشته باشند.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 از رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند؛ درحالی‌که در کنسول ایکس باکس سری اس با نرخ 2K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. فناوری رهگیری پرتو نیز در این نسخه‌ها در دسترس است، اما تنها در گاراژ می‌توان از آن استفاده کرد.

بازی Armored Core 6 در کنسول پلی استیشن 4 پرو با رزولوشن ۱۸۰۰x۳۲۰۰ و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و در کنسول ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن ۲۱۶۰x۳۸۴۰ و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. این بازی در پلی استیشن 4 از رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و در کنسول ایکس باکس وان از رزولوشن ۹۰۰x۱۶۰۰ و نرخ ۳۰ فریم پشتیبانی می‌کند. ویژگی نورپردازی دامنه دینامیکی بالا تنها برای PS4 و ایکس باکس وان تأیید شده است.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon برای انتشار در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ اوت ۲۰۲۳) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر در نظر گرفته شده است؛ بنابراین طرفدارها به‌زودی چگونگی عملکرد بازی در پلتفرم‌های مختلف را مشاهده خواهند کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده