// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸

احتمال گم شدن چندین بازی از مجموعه Transformers توسط اکتیویژن

در خبری عجیب اعلام شده اکتیویژن درایوهای هارد شامل بازی‌های Transformers را گم کرده است.

در دوران ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3، چندین بازی باکیفیت از مجموعه Transformers توسط اکتیویژن انتشار یافت که در آن زمان حقوق بازی‌های ویدیویی این سری را در اختیار داشت. معامله پیشنهادی مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد باعث شد برخی طرفداران تصور کنند چندین بازی این سری روی سرویس ایکس باکس گیم پس عرضه خواهند شد. با درنظرگرفتن منقضی شدن لایسنس این بازی‌ها و در دسترس نبودن امکان خرید دیجیتالی آن‌ها، چنین حرکتی مثبت تلقی می‌شود.

اما ظاهرا شرکت اکتیویژن فایل‌های منبع این آثار را گم کرده است. در یک مصاحبه، یکی از کارمندان شرکت هاسبرو گفت: «متاسفانه به نظر می‌رسد اکتیویژن مطمئن نیست این بازی‌ها در کدام درایوهای هارد قرار دارند. وقتی یک شرکت شرکتی دیگر را می‌خورد که آن‌ها هم شرکت‌ها را می‌خورند (منظور خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت است که خود ناشر آثار استودیوهای کوچک‌تری است)، موارد گم می‌شوند و این بسیار ناامیدکننده است».

او افزود: «امیدواریم حالا که معامله با مایکروسافت و ایکس باکس در حال پیش‌روی است، آن‌ها آرشیوها و هر هاردی را بگردند تا بازی‌ها را پیدا کنند؛ زیرا به‌راحتی قابل اضافه شدن به گیم پس است. ما می‌خواهیم این بازی‌ها بازگردند تا مردم فرصت تجربه آن‌ها را داشته باشند».

احتمالا در بین بازی‌های گم شده آثار زیر هم حاضر هستند:

  • Transformers: War for Cybertron
  • Transformers: Fall of Cybertron
  • Transformers: Rise of the Dark Spark
  • Transformers: Devastation

گفتنی است بازی Transformers: Devastation توسط استودیو پلاتینیوم گیمز، سازنده بایونتا و Vanquish ساخته شده بود. همچنین ممکن است بازی‌های دیگری مرتبط‌با فیلم‌های لایو-اکشن مجموعه تبدیل‌شوندگان هم بین آثار گمشده باشند.


منبع TimeExtension
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده