نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱

عرضه‌ی بازی High on Life روی کنسول‌های پلی استیشن

بازی High on Life بعد از عرضه اختصاصی روی ایکس و پی سی در سال گذشته، حالا برای کاربران کنسول‌های PS4 و پلی استیشن 5 نیز در دسترس قرار گرفت.

بعد از انتشار شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه بازی High on Life روی پلی استیشن در آینده نزدیک، حالا جدیدترین ساخته‌ی توسعه‌دهندگان استودیوی Squanch Games روی PS4 و PS5 در دسترس قرار گرفته است. این بازی که سال گذشته ازطریق گیم پس روی پی سی و کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری سری اس عرضه شده بود، در پلی استیشن استور ۵۹.۹۹ دلار قیمت خورده و هم‌اکنون قابل خریداری است. در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی روی پلی استیشن را ملاحظه کنید.

دانلود از آپارات

بازی High On Life که توسط خالق Rick and Morty ساخته شده، بازیکن را در نقش یک فارغ التحصیل دبیرستانی قرار داده که ناگهان خود را در میان حمله‌ی یک کارتل بیگانه به زمین یافته که به‌دنبال ربودن بشریت است. بنابراین باید به همراه یک تفنگ سخنگو به سیارات مختلف رفته و با Garmantousها بجنگید و با انواع و اقسام دشمنان مختلف روبه‌رو شوید. اگر از طرفداران طنز انیمیشن ریک و مورتی باشید، در این بازی اتفاقات زیادی شبیه به آن را خواهید دید.

مایک فریدلی، رئیس استودیوی Squanch Games گفت: «طرفداران خواسته‌هایی داشتند و ما از بازخورد مخاطبان نسبت به High On Life از زمان عرضه بازی در ماه دسامبر کاملاً رضایت داشتیم. البته طرفداران پلی استیشن از این عرضه کمتر رضایت داشتند و ما خیلی خوشحالیم که حالا می‌توانیم اعلام کنیم این بازی خیلی زود به‌دست آن‌ها خواهد رسید. خیلی زود، یعنی همین الان! از صبر و تحمل شما ممنونیم!»

High On Life در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ بزرگ‌ترین عرضه‌ی یک بازی روی ایکس باکس گیم پس را رقم زد و تعداد بازیکنان آن تا ماه آوریل ۲۰۲۳ به ۷.۵ میلیون نفر رسید. زومجی در بررسی بازی High on Life امتیاز ۶ را به این بازی اختصاص داده و گان‌پلی خوب و سرگرم کننده و طراحی منحصربه‌فرد باس‌های اصلی را از نکات مثبت آن معرفی می‌کند. این بازی چند DLC پولی هم دریافت می‌کند که High On Knife در پاییز امسال اولین مورد آن است. این بسته الحاقی برای تمام پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده