نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۱

جدایی نویسنده ارشد ریبوت بازی Fable از پلی گراند

نویسنده ارشد ریبوت Fable تصمیم گرفته است در ماه آینده از استودیو پلی‌گراند گیمز جدا شود.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار طرفداران، استودیو پلی‌گراند تریلر جدیدی از ریبوت Fable پخش کرد که در آن نمایشی با الهام از داستان جک و لوبیای سحرآمیز را مشاهده کردیم. پس از پخش شدن این تریلر لوکاس کولز، طراح ارشد نورپردازی، تایید کرد که این نمایش درون بازی و روی ایکس باکس سری ایکس ضبط شده بود.

از آن زمان تاکنون جزئیات دیگری از روند توسعه ریبوت Fable پخش نشد و حالا آنا مگیل، نویسنده ارشد، تایید کرده است که در ماه آگست از نقش خود در این پروژه کناره‌گیری خواهد کرد. او در این‌باره گفت: «من چندین سال فوق‌العاده را صرف نوشتن داستان‌های فانتزی کرده‌ام. حال زمان تجربه چالش‌های جدید فرا رسیده است».

مگیل در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان نویسنده اصلی ریبوت Fable به استودیو پلی‌گراند گیمز پیوست و در سال ۲۰۲۲ به‌عنوان نویسنده ارشد مشغول به کار شد. این نویسنده تاکنون در نگارش داستان بازی‌های شناخته شده‌ای از جمله Dishonored: Death of the Outsider ،The Division 2 و Control مشارکت داشته است. نکته جالب توجه این است که مگیل در فوریه گذشته اعلام کرد از کار کردن در دو سال گذشته با تیم پلی‌گراند خوشحال است و به‌نظر نمی‌رسید به این زودی قصد جدایی داشته باشد.

بازی Fable برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دست توسعه قرار دارد. با اینکه تاریخ عرضه این بازی هنوز اعلام نشده است اما گزارش‌های اخیر ادعا دارند این بازی در مقایسه با Senua's Saga: Hellblade 2 و Avowed، تاریخ انتشار دیرتری دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده