// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

بازی Star Wars: Battlefront با نرخ ۶۰ فریم اجرا می شود، اما رزولوشن آن مشخص نیست

استودیوی دایس، سازنده‌ی سری بازی‌های Battlefield، اعلام کرد که بازی جدید در حال ساخت آن‌ها یعنی Star Wars: Battlefront نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در تمامی نسخه‌ها هدف قرار داده است و تمامی صحبت‌ها در مورد رزولوشن بازی را شایعه‌های بی‌اساس تلقی می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این موضوع ماه پیش، زمانی که بازی معرفی شد، تایید شد، اما الکترونیک آرتز گفت تمامی شایعاتی که درباره رزولوشن بازی شده‌اید را در حد شایعه قبول کنید، زیرا اصلا تایید نشده‌اند.

مدیر انجمن الکترونیک آرتز در جواب کسانی که به رزولوشن 720p و 900p بازی اشاره می‌کردند، گفت:

هیچکس درباره‌ی رزولوشن بازی حرف نزده است. اگر هر چیزی غیر از  این را شنیده‌اند، آن را شایعه به حساب آورید. ما تنها تایید می‌کنیم که بازی با نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود.

الکترونیک آرتز به سوالات بسیاری درباره‌ی Battlefront جواب می‌داد که برخی از جواب‌های مهم را در زیر مشاهده می‌کنید:

رایانه‌ی شخصی مورد نیاز:

با موتور گرافیکی فراست‌بایت و وجود PBR کامل (تعیین مواد سازنده‌ی هر ماده‌ای)، بازی اصلا شباهتی به Battlefield Hardline یا Battlefield 4 ندارد. زمانی که تیم، بازی را وارد فاز آزمایشی کنند، شروع به تست بازی بر روی صدها رایانه‌ی شخصی می‌کنند تا بتوانند به حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی دست یابند و اگر نتوانند بر روی هزاران رایانه‌ی شخصی این کار را انجام می‌دهند، ممکن است همان مسیری را پیش بگیرد که Battlefield Hardline o یا حتی Battlefield 4 آن را پیموده‌اند. اما تا زمانی که این تست‌ها انجام نشود، نمی‌توانیم مشخصات یا جزئیات آن را در اختیار شما قرار دهیم. یک پی‌سی گیمر نسبتا حرفه‌ای باشید. من هم حتی می‌خواهم که سیستم مورد نیاز را بدانم، اما رایانه‌ی شخصی من قدرتمند است، بنابراین جای نگرانی نیست. اما من شماها را خوب می‌شناسم و می‌دانم که هر چه زودتر به این اطلاعات دست پیدا کنید.

ایوُک‌ها:

ایوُک‌ها (شکارچی‌هایی که شبیه خرس‌های پشمالو هستند) ۱۰۰ درصد در اِندور (یک قمر در دنیای جنگ ستارگان) حضور دارند.

نقشه‌های بازی:

در مجموع ۱۲ نقشه در بخش چند‌نفره و مکان‌های بیشتری در سیاره‌هایی که باید ماموریت‌ بروید، وجود دارد. تعداد دقیق این مکان‌ها در هر سیاره‌ هنوز مشخص نیست. نقشه‌ها ترکیبی از ۹ مکان و محیط را دارا هستند. منتظر رونمایی از نقشه‌‌ها، حالت‌‌های جدید بازی و بیشتر باشید.

تقریبا مطمئن هستم که نگفتم در هر سیاره سه نقشه وجود دارد. من می‌دانم که گفتم ۱۲ نقشه برای بخش چندنفره‌ و  اگر ماموریت شامل حال شما شود، این رقم بیشتر می‌شود.

2848820-star+wars+battlefront+_4-17_a

پیش از این نیز اعلام شده بود که هیچ‌گونه هدف گیری با مگسک ( Iron Sights)  و هیچ گونه کلاس بندی یا گروه در بازی Star Wars: Battlefront وجود نخواهد داشت. تلاش‌های سازندگان برای ایجاد تفاوت این بازی با Battlefield به اینجا ختم نمی‌شود. به نقل از سازندگان سیستم تخریب‌پذیری بازی Battlefront مانند Battlefield نخواهد بود و این بازی هیچ شباهتی به بازی Battlefield ندارد.

Star Wars: Battlefront روی بخش چندنفره تمرکز دارد و بر خلاف Battlefield، ساخته‌ی دیگر استودیوی دایس، در آن شاهد بخش داستانی نخواهیم بود؛ اما سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که Star Wars: Battlefront دارای مراحل Co-Op دونفره است که به صورت آفلاین یا آنلاین قابل انجام هستند. همچنین بازی دارای هر دو حالت اول شخص و سوم شخص است و بازیکن بنا به سلیقه‌ی خودش هر زمان می‌تواند آن را تغییر دهد.

بازی Star Wars: Battlefront در حال حاضر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در حال ساخت است و قرار نیست که برای کنسول‌های نسل هفتمی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شود. هنوز هیچ اشاره‌ای هم به نسخه‌ی Wii U بازی نشده است. این بازی قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های مذکور منتشر شود.

منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده