// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۷

ساخت بازی داستانی Dead by Daylight توسط سازندگان آنتیل دان

قرار است دو بازی جدید در جهان Dead By Daylight توسط سوپرمسیو گیمز و Midwinter Entertainment ساخته شوند.

می‌توان ادعا کرد اکنون بازی Dead By Daylight یکی از ویدیوگیم‌های پایدار ژانر ترسناک است و سال‌ها پس از عرضه، همچنان با گذر زمان محبوب‌تر می‌شود. حال شرکت Behaviour Interactive می‌خواهد این جهان را گسترش دهد و در سالگرد هفت سالگی بازی تایید کرد که دو ویدیوگیم جدید در جهان Dead By Daylight در حال توسعه هستند.

اولین بازی توسط سوپرمسیو گیمز، سازنده آثاری مثل The Quarry، آنتیل دان و The Dark Pictures Anthology ساخته خواهد شد. این استودیو فرمول ماجراجویی ترسناک و داستان‌محور تک‌نفره خود را روی پروژه پیاده خواهد کرد؛ با داستانی که روی گروهی جدید از کاراکترها تمرکز دارد. خود بازی هم خارج از قلمرو Entity رخ خواهد داد. استودیو Supermassive Games قول یک تجربه‌ی روایی پر از تصمیمات تأثیرگذار روی مرگ و زندگی کاراکترها را داد. سازندگان می‌گویند در سال جاری اطلاعات بیشتری را درباره‌ی بازی داستانی Dead by Daylight با طرفدارها به اشتراک می‌گذارند.

درعین‌حال میدوینتر اینترتینمنت که سال گذشته تحت مالکیت Behaviour درآمد هم روی یک بازی مولتی پلیر تازه از سری نام‌برده کار می‌کند که مقداری با بازی اصلی متفاوت خواهد بود. میدوینتر این پروژه را یک تجربه‌ی چندنفره PvE (بازیکن دربرابر محیط) به شمار آورد که در آن تا چهار بازیکن با یکدیگر هم‌تیمی می‌شوند تا قدم به قلمرو Entity بگذارند و با کمک یکدیگر دشمنان را شکست دهند. این استودیو می‌گوید بازی در مراحل بسیار اولیه‌ی تولید قرار دارد. پس بعید است در آینده‌ی نزدیک اخبار خاصی پیرامون آن بشنویم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده