// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

بازی Little Nightmares 3 احتمالا در دست توسعه است

بنابر آگهی شغلی جدید شرکت بندای نامکو، احتمال دارد نسخه بعدی مجموعه Little Nightmares در حال ساخت باشد.

تاکنون بازی‌های با کیفیتی از مجموعه Little Nightmares تولید و عرضه شده است و درنتیجه توانسته بین منتقدان و از نظر تجاری موفق باشد؛ به‌طوری‌که شرکت بندای نامکو به‌تازگی تایید کرد بیش از ۱۲ میلیون نسخه از این سری ترسناک فروش رفته است. با چنین موفقیتی طبیعی است که طرفداران تصور کنند این شرکت برای آینده سری برنامه دارد و اکنون به‌نظر می‌رسد کار روی نسخه بعدی بازی لیتل نایتمرز شروع شده است.

اخیرا بندای نامکو یک آگهی شغلی در شبکه لینکدین منتشر کرده است که برای یک موقعیت کارآموزی به‌عنوان دستیار تهیه‌کننده روی مجموعه Little Nightmares در شعبه اروپای شرکت است و متقاضی به تیم مسئول این مجموعه در شرکت می‌پیوندد. به‌نظر می‌رسد که بندای نامکو از هم‌اکنون ساخت بازی Little Nightmares 3 یا بازی در این مجموعه را با یک تیم جدید آغاز کرده است.

نسخه اول و دوم لیتل نایتمرز توسط استودیو تارسیر واقع در سوئد توسعه یافته بودند؛ اما این استودیو در سال ۲۰۱۹ تحت مالکیت گروه امبریسر درآمد. کمی بعد اعلام شد مالکیت مجموعه بازی Little Nightmares زیرنظر بندای نامکو باقی خواهد ماند و نسخه‌های بعدی توسط تارسیر ساخته نخواهند شد. گفتنی است این استودیو هم‌اکنون در حال کار روی IP کاملا جدید خود تحت مالکیت امبریسر است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده