نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

ناتی داگ بعد از E3 2015 برنامه های زیادی خواهد داشت

ناتی داگ یکی از محبوب‌ترین استودیوهای صنعت بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود و بسیاری از طرفداران دوست دارند با این استودیو و مغزهای متفکری که بازی‌های The Last Of Us و Uncharted را ساختند بیشتر آشنا شوند. اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید، ناتی داگ در خبری اعلام کرده پس از E3 2015، هرماه در طول یک پخش‌زنده طرفداران را بیشتر با این استودیو آشنا خواهد کرد.

پِتیناتی، شخصی که حدود ۹ روز قبل پس از دو سال کار و تلاش در شعبه آمریکا سونی به ناتی داگ پیوسته است، رو گذشته اعلام کرد پس از نمایشگاه E3 2015، تیم آن‌ها به صورت منظم پخش‌زنده انجام خواهد داد.

برنامه اصلی ناتی داگ این است که هر ماه حداقل یک پخش‌زنده را انجام دهد و در ادامه این رقم را بیشتر کند. هدف ناتی داگ با انجام این کار «آشنا کردن مخاطبان با استودیو» و احتمالا مراسم خیریه و برنامه جالب به اتمام رساندن بازی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن است.

براساس صحبت‌های پِتیناتی، با انجام این کار مردم بیشتر با چهره‌های اصلی ناتی داگ و فرهنگ این استودیو آشنا خواهند شد.

ناتی داگ که این روزها به سختی در حال کار روی بازی Uncharted 4: A Thief's End است، احتمالا با این بازی در نمایشگاه E3 2015 حضور پررنگی خواهد داشت.

بنابراین اگر دوست دارید با اشخاصی که سری دوست‌داشتنی Uncharted و بازی فراموش‌نشدنی The Last Of Us را تولید کردند بیشتر آشنا شوید، منتظر پایان نمایشگاه E3 و برنامه‌های این استودیو باشید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده