// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

رفع بیش از ۴۰ باگ در آخرین آپدیت بازی Horizon Forbidden West

آپدیت ۱.۲۳ شماره بازی Horizon Forbidden West هم‌اکنون دردسترس بازیکنان قرار گرفته است.

به‌تازگی آپدیت شماره ۱.۲۳ بازی Horizon Forbidden West منتشر شد و این آپدیت شامل اصلاح بیش از ۴۰ باگ برای بازی اصلی و بسته گسترش دهنده Burning Shores است. یک اصلاح مهم درباره مشکلی است که به‌خاطر وجود آن بازیکنان نمی‌توانستند سوار بر Flying Mount در برخی نقاط خاص مرزی بین مناطق فوربیدن وست و Burning Shores حرکت کنند.

اصلاحات دیگر برای باگ‌های کوئست‌ها، فعالیت‌های جهان بازی، داستان‌های فرعی، ماشین‌ها، اسلحه و مهارت‌ها و دیگر موارد اعمال شده‌اند. همچنین بخشی از این به‌روزرسانی متمرکز روی بهبود عملکرد فنی بازی بود. جزئیات کامل این آپدیت در منبع خبر قابل مشاهده است.

ماه پیش بود که بسته الحاقی Burning Shores برای بازی منتشر شد که در آن ایلوی به مخروبه‌های لس آنجلس می‌رود تا اطلاعاتی درباره نژاد اجداد باستانی که در بازی اصلی با آن‌ها مبارزه کرد، به‌دست بیاورد. این DLC در وبسایت متاکریتیک به‌خاطر وجود یک انتخاب داستانی، با تهاجم نظرات منفی گروهی خاص از افراد رو‌به‌رو شد. متاکریتیک هم درباره‌ی نظرات توهین‌آمیز و غیرمحترمانه گفت: «ما اکنون در حال توسعه پروسه و ابزار خود برای معرفی محدودیت شدیدتر در ماه‌های پیش‌رو هستیم».

بازی Horizon Forbidden West هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دردسترس قرار گرفته است. لازم‌به‌ذکر است بسته الحاقی Burning Shores انحصاری کنسول PS5 است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده