نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴

وینس زامپلا: گزینه ساخت تایتانفال ۳ هنوز روی میز است

براساس گفته‌های اخیر رئیس استودیو بازی‌سازی ریسپاون اینترتینمت شاید برای مدت زمانی طولانی شاهد آغاز توسعه‌ نسخه جدید سری بازی‌های تایتان فال نباشیم، اما رویای این پروژه زنده می‌ماند.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، وینس زامپلا که به‌عنوان رئیس استودیو Respawn Entertainment و مدیر جدید مجموعه‌ی بتلفیلد شناخته‌ می‌شود، صحبت‌های جدیدی را در مورد مجموعه تایتان فال به زبان آورد.

این شخص اخیرا درباره احتمال ساخت بازی Titanfall 3 گفت که اکنون در زمان مناسبی برای ساخت دنباله‌ی جدید این مجموعه تیراندازی قرار نداریم، اما دوست دارد در آینده این اتفاق رخ دهد. همان‌طور که شما همراهان عزیز زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، بازی تایتان فال ۲ در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد.

سرباز نشسته روی ربات در بازی Titanfall

زامپلا در صحبت‌های خود با وبسایت Barron’s بیان کرد که برای آغاز فعالیت استودیو روی توسعه و طراحی بازی تایتان فال ۳، باید ایده‌های مناسب از راه برسند و کار در زمان درست انجام شود. به‌گفته‌ی رئیس ریسپاون، بدون وجود موارد مطرح‌شده، کار کردن استودیو موردنظر روی دنباله‌ی این سری بازی منطقی نیست. در ادامه بخشی از صحبت‌های این شخص را می‌خوانیم:

«[ساخت نسخه جدید] باید کار درستی باشد. این یک مجموعه بسیار دوست‌داشتنی برای هواداران و همچنین برای ما است. اگر این اتفاق در لحظه‌ی درستی از زمان رخ ندهد و دارای ایده‌ی درستی نباشد، منطقی نیست».

جالب است بدانید اوایل سال جاری شایعاتی حول لغو یک پروژه سینگل پلیر در جهان بازی تایتان فال از جانب الکترونیک آرتز به گوش می‌رسید. Respawn در سال‌های اخیر تمرکز خود را بیشتر روی بازی Apex Legends و مجموعه جنگ ستارگان گذاشته است. بازی استاروارز جدای سوروایور جدیدترین ساخته استودیو بازی‌سازی ریسپاون اینترتینمت امروز به‌صورت رسمی برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا نسخه‌های قبلی سری بازی تایتان فال را تجربه کرده‌‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده