نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۱

رده‌بندی سنی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در کره جنوبی

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon رده‌بندی سنی خود را در کشور کره جنوبی دریافت کرده است.

شرکت فرام‌سافتور در هفته‌های گذشته هیچ خبر قابل توجهی در مورد بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon ارائه نکرده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که توسعه این بازی به خوبی پیش می‌رود؛ چرا که اخیرا این بازی اکشن توسط سازمان رتبه‌بندی و مدیریت بازی‌های ویدیویی کره جنوبی، رده‌بندی سنی خود را دریافت کرد.

فرام‌سافتور درخواست رده‌بندی سنی Armored Core 6 را یک هفته پیش ارسال کرده بود و سازمان کره‌ای امروز نتیجه آن را اعلام کرد. در توضیح این سازمان آمده است که بازی Armored Core 6 شامل صحنه‌هایی با خشونت خفیف به همراه نمایشی از حملات و انفجارها با استفاده از سلاح‌های مختلف است. به‌گفته این سازمان، بازی مذکور برای بازیکنان ۱۲ سال به بالا مناسب خواهد بود که براساس آن می‌توان خشونت جزئی، مکالمه‌های نامناسب برای کودکان و موارد دیگر را پیش‌بینی کرد.

طبق گزارش‌ها، احتمالا بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در اواخر سپتامبر امسال منتشر شود؛ بااین‌حال عرضه آن در اکتبر سال جاری نیز دور از ذهن نخواهد بود. شرکت فرام‌سافتور تایید کرده است که این بازی روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

درحالی‌که رده‌بندی شدن بازی Armored Core 6 نمی‌تواند یک نشانه قطعی از نزدیک بودن زمان عرضه را به همراه داشته باشد اما فرام‌سافتور می‌تواند در یکی از رویدادهای پیش رو به مانند Summer Game Fest در ماه ژوئن، تاریخ عرضه بازی را اعلام کند.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Armored Core 6 چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده