نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

اعلام تاریخ عرضه دی‌ال‌سی Tides of the Foscari بازی Vampire Survivors

استودیو Poncle تاریخ انتشار بسته الحاقی Tides of the Foscari بازی Vampire Survivors به همراه جزئیاتی از محتوای آن را اعلام کرد.

استودیو Poncle اعلام کرده است که دومین بسته الحاقی پولی بازی Vampire Survivor تحت عنوان Tides of the Foscari، قرار است در تاریخ ۲۴ فروردین (۱۳ آوریل) امسال با قیمت ۱.۹۹ دلار در دسترس بازیکنان قرار گیرد. مراحل این دی‌ال‌سی در جنگل‌هایی بزرگ جریان دارند و سازندگان برای طراحی آن‌ها از فرهنگ اروپای غربی الهام گرفته‌اند. بازیکنان باید در این جنگل‌ها به مبارزه با انواع اهریمنان، جانوارن جادویی و ارواح بپردازند.

علاوه‌بر این، بسته الحاقی جدید بازی Vampire Survivor، آکادمی Foscari را اضافه خواهد کرد که بازیکنان در آن می‌توانند نسل جدید مبارزان، دانشمندان و رهبران را آموزش دهند. سه مرحله‌ی تازه نیز شامل Azure Tower ،Crimson Anvil و Amber Sickle هستند که هرکدام داستان‌سرایی محیطی و روایت منحصر‌به‌فرد خود را دارند.

بسته الحاقی Tides of the Foscari شامل هشت شخصیت، ۱۳ سلاح، هفت موسیقی و ۲۰ اچیومنت جدید است. بنابراین محتوای گسترشی زیادی برای سرگرم کردن بازیکنان خواهد داشت. بازی Vampire Survivors علاوه‌بر فروشگاه استیم، روی سرویس گیم پس ایکس باکس و کامپیوتر در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. Vampire Survivors جایزه‌ی بهترین بازی سال را در مراسم بفتا دریافت کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Vampire Survivors را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده