// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲

نشان تجاری بازی Counter-Strike 2 ثبت شد

شرکت ولو نشان بازی Counter-Strike 2 را ثبت کرده است تا آتش شایعات معرفی این بازی شعله‌ور شود.

شرکت ولو نشان تجاری بازی Counter-Strike 2 را ثبت کرده است. این اتفاق پس از شایعات اخیر پیرامون معرفی و عرضه این بازی صورت گرفته تا نشانی باشد که شاید اخبار گذشته بیش از یک شایعه ساده بوده‌اند. این ثبت توسط وبسایت PCGamesN پیدا شده است. شرکت نام‌برده در ایالات متحده آمریکا علامت تجاری با نام CS2 را به ثبت رساند. اگر دیگر اقدامات ولو را در نظر بگیریم، این نشان می‌تواند برای بازی Counter-Strike 2 باشد.

در وبسایت اداره ثبت اختراع و علامت تجاری ایالات متحده آمریکا، این درخواست ثبت علامت تجاری به بازی Counter-Strike: Global Offensive هم متصل است. پیش‌تر گزارشی ادعا می‌کرد ولو در آستانه معرفی کانتر استرایک ۲ است و قرار است بازی در اواخر مارس یا اوایل آوریل عرضه شود. هنوز شرکت ولو به‌طور رسمی از بازی رونمایی نکرده است.

هنوز مشخص نیست عرضه دنباله Counter-Strike: Global Offensive به چه معنا است. نبود اطلاعات از نسخه دوم کانتر استرایک می‌تواند بدین معنا باشد که این بازی تنها یک ارتقا برای موتور توسعه کانتر استرایک به شمار می‌آید. آیا اثر جدید یک دنباله‌ی کامل است که از پایه توسعه پیدا کرد؟ اگر واقعا Counter-Strike 2 در راه باشد، احتمالا به‌زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده