نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۹

تمایل استودیو آبسیدین به ساخت ریمستر بازی Fallout: New Vegas

کارگردان‌های استودیوی بازی‌سازی Obsidian از تمایل خود برای ساخت نسخه‌ی ریمستر بازی Fallout: New Vegas خبر داده‌اند.

با وجود گذشت بیش از ۱۲ سال از زمان انتشار بازی Fallout: New Vegas توسط استودیوی آبسیدین، توسعه‌دهندگان این استودیو، همچنان به ساخت نسخه‌ی ریمستری از این بازی برای پلتفرم‌های نسل جدید علاقه‌مند هستند. تیم کین و لئونارد بویارسکی، کارگردان‌های استودیوی آبسیدین، به‌تازگی و در مصاحبه با وب‌سایت TheGamer این موضوع را با هواداران جهان فال‌اوت به اشتراک گذاشتند.

بویارسکی و کین که به‌ترتیب به‌عنوان برنامه‌نویس ارشد این بازی نقش‌آفرینی و کارگردان هنری بازی اول این مجموعه شناخته می‌شوند، می‌گویند فرصت عرضه‌ی دوباره‌ی این داستان محبوب همراه‌با جدیدترین پیشرفت‌های گرافیکی نسل جدید، فوق‌العاده خواهد بود و آن‌ها مطمئن هستند هواداران نیز از این عرضه‌ی دوباره لذت خواهند برد.

اریک دیملت، کارگردان توسعه‌ی بازی که اخیرا وظیفه‌ی کارگردانی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی The Outer Worlds برای عرضه در ماه آینده را برعهده داشته است، در این‌باره می‌گوید: «زمانی‌که [Fallout: New Vegas] برای اولین‌بار منتشر شد، مشکلات گرافیکی و اجرایی زیادی برای کاربران به‌وجود آمده بود. البته در حال حاضر بازی از بسیاری از آن‌ها رهایی پیدا کرده است و گیمرها همچنان می‌توانند با بازگشت به گذشته، تجربه‌ای غنی از داستان و شخصیت‌های پیچیده‌ی این بازی داشته باشند».

فال اوت نیو وگاس

البته توسعه‌دهندگان و کارگردان‌های استودیوی آبسیدین در ادامه تایید می‌کنند که ساخت نسخه‌ی ریمستر بازی به تصمیم آن‌ها وابسته نیست و بسیاری از اعصای استودیو نیز مثل هواداران بازی مایل به بازگشت به جهان نیووگاس هستند.

پیش از این نیز جاش سایر، کارگردان بازی Fallout: New Vegas که به‌تازگی بازی تحسین‌شده‌ی Pentiment را ساخته است، از علاقه‌ی خود به کار روی یک بازی دیگر از مجموعه بازی Fallout خبر داده بود.

در حال حاضر اطلاعات جدیدی درخصوص احتمال همکاری دوباره‌ی استودیوهای بازی‌سازی بتسدا و آبسیدین اینترتینمنت برای ساخت یک بازی جدید از سری فال‌اوت در دسترس نیست، اما سال گذشته جف گراب یکی از خبرنگاران شناخته‌شده‌ی صنعت بازی، از آغاز صحبت میان این استودیو و بتسدا برای ساخت یک بازی جدید مرتبط با Fallout: New Vegas خبر داده بود. هرچند ظاهرا این صحبت‌ها همچنان در مراحل بسیار ابتدایی هستند و تا تایید رسمی آن‌ها و انتشار اخبار رسمی این همکاری زمان زیادی باقی‌مانده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده