نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۳

شایعه: احتمال عرضه Call Of Duty سال ۲۰۲۴ برای کنسول‌های نسل قبل

براساس گزارشی از Insider Gaming، بازی Call Of Duty سال ۲۰۲۴ برخلاف تصورات همچنان برای پلتفرم‌های نسل قبل عرضه خواهد شد.

اینسایدر گیمینگ گزارش داده است که بازی Call of Duty 2024 که با اسم رمز Cerberus شناخته می‌شود احتمالاً همچنان برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. این درحالی است که گمانه زنی‌ها مبنی بر احتمال کنار گذاشتن کنسول‌های نسل قبل بعد از قرارداد مولتی میلیاردی خرید اکتیویژن بلیزارد در رسانه ها مطرح شده بود.

اسنادی که به‌دست این سایت رسیده، کنسول‌های نسل قبل را نیز در میان پلتفرم‌های تحت پشتیبانی بازی Call of Duty سال آینده میلادی نشان می‌دهد. البته در این اسناد آمده که این اطلاعات ممکن است قدیمی باشد و با گذشت زمان تغییر کنند. البته باتوجه به اینکه بازی‌های سری Call of Duty جدا از اینکه توسط چه استودیویی ساخته می‌شوند از یک موتور گرافیکی ثابت استفاده خواهند کرد، فرایند توسعه بازی‌های این مجموعه نیز بیشتر یکپارچه سازی شده است تا روند توسعه آن ساده‌تر شود.

هنوز هیچ خبر رسمی درخصوص جزئیات بازی Call of Duty سال ۲۰۲۴ منتشر نشده است. به طوری که حتی به‌صورت قطعی نمی‌توان گفت که این نسخه در چه زمانی از سال منتشر خواهد شد. حتی برخی شایعات از احتمال عرضه این بازی به‌عنوان یک بسته گسترش دهنده برای Call of Duty Modern Warfare 2 گفته بودند. هرچند اکتیویژن تاکنون به این بازی به‌عنوان یک عرضه پریمیوم و مستقل اشاره کرده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده