نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷

نمایش مهارت‌های برونو سلاخ در تریلر بازی Dead Island 2

تریلر جدیدی از Dead Island 2 برای نمایش مهارت‌های کاراکتر برونو پخش شد که یکی از ۶ قاتل بازی به‌حساب می‌آید.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی Dead Island 2 استودیو Dambuster برای نمایش ۶امین و آخرین قاتل قابل کنترل آن به اشتراک گذاشته شده است. برونو یک «کلاه‌بردار مکار» است که پیش از روی آوردن به سلاخی مردگان متحرک، مهارت زیادی در اجرای سرقت‌های مسلحانه و دستبردهای پرمخاطره داشت. این کاراکتر از متحدانش چابک‌تر است و ترجیح می‌دهد تا از رویارویی مستقیم با زامبی‌ها اجتناب کند.

یکی از مهارت‌های ذاتی برونو، Backstab است که باعث افزایش آسیب هنگام حمله به دشمنان از پشت سر می‌شود. مهارت Rapid Reprisal نیز میزان چابکی و شارژهای حملات سنگین را در صورت دفع حملات یا جاخالی‌دادن افزایش می‌دهد. بازیکن‌ها برای کسب بهترین نتیجه باید از آسیب‌ها دوری کنند و برای وارد ساختن حداکثر آسیب از پشت به دشمنان ضربه بزنند. شما می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر برونو سلاخ را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Dead Island 2 برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی که حدود ۹ سال از معرفی آن می‌گذرد، مدتی برای انتشار در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۱ آوریل ۲۰۲۳) روانه بازار می‌شود. بازیکن‌ها در این بازی پس از شیوع بیماری در لس آنجلس و سان‌فرانسیسکو برای بقا تلاش می‌کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده