نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۹

اعلام زمان رونمایی از دومین بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5

استودیو Playground Games تأیید کرد که دومین بسته گسترش‌دهنده بازی ریسینگ جهان-باز Forza Horizon 5 را در انتهای هفته‌ی جاری معرفی می‌کند.

سال گذشته بازیکن‌های Forza Horizon 5 به تجربه یک بسته گسترش‌دهنده معرکه تحت عنوان Hot Wheels دعوت شدند که در زمینه تجاری به موفقیت رسید و با استقبال خوبی از سوی منتقدها روبه‌رو شد. حال در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Playground Games آماده صحبت درباره آینده‌ی این بازی ریسینگ است.

در گذشته استودیو Playground Games تأیید کرد که جزئیات جدیدی از بسته گسترش‌دهنده بعدی بازی فورزا هورایزن ۵ را در اوایل سال ۲۰۲۳ در اختیار طرفدارها می‌گذارد و اکنون دقیقا می‌دانیم که این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد. استودیو پلی‌گراند گیمز اعلام کرد که دومین بسته گسترش‌دهنده بازی Forza Horizon 5 را در جریان یک پخش زنده معرفی خواهد کرد که رأس ساعت ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ به‌وقت ایران برگزار خواهد شد.

هنوز معلوم نیست که آیا بسته الحاقی آتی بازیکن‌ها را به یک لوکیشن تازه در دنیای واقعی می‌برد یا مانند بسته الحاقی Hot Wheels عمل خواهد کرد. خوشبختانه گیمرها برای اطلاع از این موضوع نباید زمان زیادی را منتظر بمانند. البته طرفدارهای آثار ریسینگ شرکت مایکروسافت می‌توانند منتظر انتشار بازی Forza Motorsport برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در زمانی نامعلوم از سال جاری باشند.

بازی Forza Horizon 5 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده