نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۶

Wo Long: Fallen Dynasty در فهرست بازی‌ های جدید گیم‌ پس در فوریه ۲۰۲۳

مایکروسافت بازی‌های تازه‌ی سرویس گیم‌ پس را معرفی کرده است که شاهد حضور بازی‌های Wo Long: Fallen Dynasty و Soul Hackers 2 در آن هستیم.

با گذر از نیمه‌ی دوم ماه فوریه‌ی ۲۰۲۳، حالا مایکروسافت اسامی بازی‌های جدید سرویس گیم‌پس برای هفته‌های آینده را اعلام کرده است که شامل بازی‌های نقش‌آفرینی، ریسینگ و اکشن متفاوتی می‌شود.

بازی شوتر اول شخص Atomic Heart ساخته‌ی استودیوی Mundfish از همین امروز برای کاربران گیم‌ پس روی سرویس ابری مایکروسافت، پی‌سی و ایکس باکس در دسترس قرار گرفته است. بازیکنان در نقش یک مامور نظامی ویژه با نام Sergei Nechayev، توسط نیروهای شوروی برای بررسی و تحت کنترل قرار دادن مؤسسه تحقیقاتی Facility 3826 در سال ۱۹۵۵ به این قرارگاه زیرزمینی سفر خواهند کرد و با موجودات جهش‌یافته، ربات‌های یاغی و هوش مصنوعی فوق‌پیشرفته‌ی Kollektiv روبه‌رو خواهند شد. 

بازی فانتزی معمایی Merge & Blade ساخته‌ی استودیوی مجیک کیوب دومین بازی جدید است که از روز ۲۸ فوریه (۹ اسفند) در دسترس دارندگان گیم‌پس روی کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و کلاود قرار می‌‌گیرد. این بازی مستقل و خلاق از آثاری مانند Tetris و Puyo Puyo نیز الهام گرفته است و بازیکنان امکان تجربه‌ی آن در مودهای Versus Mode و Battle Mode را نیز خواهند داشت. امکان تشکیل اسکواد با دیگر پلیرها و مبارزه با هیولاها به کمک مکانیک‌ تبدیل شدن گیم‌پلی بازی، از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد Merge & Blade به‌حساب می‌آید.

نمایی از تریلر گیم پلی بازی Atomic Heart

بازی نقش‌آفرینی Soul Hackers 2 استودیوی اتلوس، دومین بازی جدید تمامی کاربران گیم پس در روز ۲۸ فوریه خواهد بود. داستان این بازی که در دنیای گسترده مجموعه Shin Megami Tensei و در شهری رنگارنگ و سایبرپانکی که شباهت‌های زیادی به توکیو دارد اتفاق می‌افتد، ماجراهای مبارزه‌های گروه مخفی Devil Summoners را روایت خواهد کرد. این بازی بازیکنان را در نقش دو نفر از ماموران انجمن Agents of Aion با نام Ringo و Figure قرار می‌دهد که باید با استفاده از نیروی مخصوص Soul Hack با نیروهای Phantom Society رو‌به‌رو شوند و از پایان دنیا و فرارسیدن آخرالزمان جلوگیری کنند.

همچنین استودیوی ژاپنی Monaca که تهیه‌کنندگی موسیقی متن آثاری مانند Nier: Automata را در کارنامه دارد، به‌عنوان سازنده‌ی موسیقی متن این بازی نقش‌آفرینی شناخته می‌شود. Persona 5 Royal ،Persona 4 Golden و Persona 3 Portable، سه بازی دیگر استودیوی اتلوس نیز پیش از این برای کاربران سرویس گیم پس در دسترس قرار گرفته بودند.

پوستر بازی F1 22

بازی F1 22 چهارمین بازی جدید گیم‌ پس است که در تاریخ ۲ مارس (۱۱ اسفند) در دسترس دارندگان آلتیمیت این سرویس روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس و پی‌سی قرار می‌گیرد. تمامی ماشین‌های مسابقه‌ای فصل ۲۰۲۲ لیگ فرمول یک و پیست‌های ریسینگی مانند Miami International Autodrome، از جمله مواردی هستند که در این قسمت از بازی در دسترس علاقه‌مندان به مسابقات فرمول یک قرار خواهد گرفت. 

در انتها بازی Wo Long: Fallen Dynasty، تازه‌ترین ساخته‌ی استودیوی بازی‌سازی تیم نینجا آخرین بازی جدید گیم‌پس برای نیمه‌ی دوم این ماه خواهد بود که از تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) در دسترس دارندگان این سرویس روی کلاود، پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس قرار می‌‌گیرد.

بازیکنان در نقش یک جنگجوی بی‌نام در اقتباس جدی و تاریکی از افسانه‌ی چینی مشهور سلسله‌ی هان که در آن نیروهای شیطانی سرزمین‌های سه پادشاهی را تسخیر کرده‌اند، برای مقابله با سرنوشت خود قدم می‌گذارند. تلفیق مبارزات دشوار بازی‌های سری Nioh و هنرهای رزمی و شمشیربازی سنتی چینی، از جمله ویژگی‌های این بازی نقش‌آفرینی موردانتظار به‌حساب می‌آید. همچنین طبق گفته‌های سازندگان بازی، این بازی با وضوح تصویر داینامیک (4K) و نرخ فریم هدف ۶۰ روی کنسول‌ ایکس باکس سری اکس و وضوح تصویری 1440p روی نسخه‌ی ایکس باکس سری اس اجرا می‌شود.

شخصیت بازی Wo Long: Fallen Dynasty مقابل اژدهای سرخ

به‌روزسانی بزرگ بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت که ۱۰ مأموریت جدید و ۶۲ منطقه‌ی دیدنی و برجسته از طبیعت چشم‌نواز کشور نیوزیلند را که به شیوه‌ی واقع‌گرایانه اسکن شده‌اند به بازی اضافه می‌کند، به‌روزرسانی یا آپدیت جدید بازی‌های گیم‌ پس در هفته‌های آینده به‌حساب می‌آید.

باندل تزئینی Supercharge Revelry برای بازی ایپکس لجندز و باندل MVP Pack برای بازی مبارزه‌ای MultiVersus که افکت‌ها و آیتم‌های متنوعی را برای بازیکنان فراهم می‌کند، از مواردی هستند که از حالا تا ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) در دسترس دارندگان سرویس گیم‌پس خواهند بود.

مطابق شایعات منتشر شده‌ی قبلی، مایکروسافت همچنین اعلام کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • Crown Trick
  • Alien: Isolation
  • Madden NFL 21
  • Octopath Traveler
  • Far: Changing Tides
  • Dragon Ball FighterZ
  • Final Fantasy 13: Lightning Returns

همانند هر ماه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Xbox Wire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده