نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۹

انتشار جزئیات جدید از بخش چندنفره و موارد بیشتر بازی Wo Long: Fallen Dynasty

استودیوی تیم نینجا جزئیات فنی جدیدی از بازی نقش‌آفرینی Wo Long: Fallen Dynasty را با هواداران به‌اشتراک گذاشته است.

در فاصله‌ی کمتر از یک ماه مانده به عرضه‌ی جهانی بازی Wo Long: Fallen Dynasty، استودیوی تیم نینجا که آثاری مانند سری Nioh را در کارنامه دارد، اطلاعات جدیدی از ابعاد فنی و تکنیکی آن را منتشر کرده است. درحالی‌که ظاهرا همچنان تصمیمی برای اضافه کردن امکان بای بین‌پلتفرمی یا کراس پلی میان پلتفرم‌های مختلف وجود ندارد، بازیکنان فالن داینستی توانایی تجربه‌ی بازی به‌‌صورت کراس جنریشن یا میان یک خانواده‌ی کنسولی را خواهند داشت.

گیمرها در بخش چندنفره بازی، به‌صورت تصادفی با دو بازیکن بازیکن آنلاین دیگر همراه خواهند شد، البته امکان دعوت از دوستان برای تجربه‌ی بازی در قابل کواپ نیز وجود دارد. همچنین برخلاف بازی‌های سری Nioh، یک حالت بازی جدید در بخش چندنفره‌ی بازی، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به گیم‌پلی دیگر بازیکنان در حال تجربه‌ی بازی هجوم ببرند، هرچند امکان غیرفعال‌سازی این بخش در تنظیمات بازی وجود دارد.

تیم نینجا همچنین تایید کرده است در حال حاضر برنامه‌ای برای پشتیبانی رسمی از استیم دک وجود ندارد، اما این بدین معنا نیست که بازیکنان برای اجرای Wo Long: Fallen Dynasty روی استیم دک، لزوما با مشکل خاصی روبه‌رو خواهند شد و اینکه در ماه‌های آینده نیز امکان اضافه شدن این قابلیت به نسخه‌ی استیم بازی وجود دارد.

قلعه جنگی در Wo Long: Fallen Dynasty

از نظر ابعاد تکنیکی اجرای بازی روی پی‌سی، این بازی از نرخ فریم ۱۲۰ و فناوری VRR یا نرخ نوسازی متغیر تصویر پشتیبانی خواهد کرد؛ هر چند در حال حاضر قرار نیست این فناوری نسبتا ضروری برای اجرای روان‌ و بدون پارگی تصویر بازی‌ها روی نسخه‌های PS5 و ایکس باکس سری اکس و اس این بازی در دسترس باشد. البته مثل دیگر بازی‌ها، امکان بهره‌گیری از این تکنولوژی ازطریق تنظیمات خود کنسول‌های نسل نهمی امکان‌پذیر است و پشتیبانی رسمی توسعه‌دهندگان، در این مورد ضرورتی نخواهد داشت.

هرچند قطعا اضافه شدن پشتیبانی از این فناوری در آینده می‌تواند امکانات و تجربه‌ی بهتری را برای کاربران فراهم کند. از سوی دیگر پشتیبانی از فناوری‌های بهبود عملکرد و بازسازی تصویر DLSS انویدیا و XeSS کارت‌های گرافیکی سری آرک اینتل نیز قرار است در به‌روزرسانی‌های بعدی پس از انتشار بازی، در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

براساس اطلاعات منتشر شده‌ی قبلی نیز می‌دانیم Wo Long: Fallen Dynasty باوضوح تصویر داینامیک 3840×2160 (4K) و نرخ فریم هدف ۶۰ روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اکس اجرا خواهد شد؛ البته در حال حاضر جزئیات بیشتری از حداقل رزولوشن اجرایی بازی در قسمت‌های سنگین گیم‌پلی اعلام نشده است. وضوح تصویری نسخه‌ی ایکس باکس سری اس بازی نیز 1440p به‌صورت داینامیک و نرخ فریم ۶۰ خواهد بود.

پرش با اسب در بازی Wo Long: Fallen Dynasty

Wo Long: Fallen Dynasty که در سرزمین افسانه‌ای چین جریان دارد، برداشت متفاوتی از افسانه‌های مشهور سه پادشاهی خواهد بود و در دوران فرمانروایی سلسله هان اتفاق می‌افتد. سازندگان بازی همچنین می‌گویند که مبارزات بازی از هنرهای رزمی و شمشیربازی سنتی چینی الهام گرفته است و بازیکنان با پیشرفت در گیم‌پلی این بازی می‌توانند قابلیت‌ها و فنون جدیدی را آزاد کنند.

همچنین پیش از این تایید شده بود که فامیهیکو یاسودا که به‌عنوان کارگردان بازی‌های سری Nioh و Ninja Gaiden شناخته می‌شود و ماساکی یاماگیوا که سابقه کار روی بازی Bloodborne را دارد، به‌ترتیب کارگردان و تهیه‌کننده‌های این بازی نقش‌آفرینی خواهند بود. شرکت Koei Tecmo نیز وظیفه انتشار این بازی را برعهده دارد. همچنین دموی قابل‌بازی نسبتا کوتاهی از این بازی نیز در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) در دسترس بازیکنان روی همه‌ی پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد و با تکمیل آن، بازیکنان به آیتم اختصاصی Crouching Dragon Helmet در بازی نهایی نیز دسترسی پیدا خواهند کرد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) برای پی سی، پلی استیشن 4، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر شود. خریداران نسخه‌ی PS4 بازی امکان دریافت و دانلود رایگان نسخه‌ی بهبودیافته‌ی PS5 را خواهند داشت و این مسئله روی کنسول‌های ایکس باکس نیز ازطریق برنامه‌ی Smart Delivery امکان‌پذیر است. این بازی همچنین از هنگام عرضه روی سرویس گیم‌ پس برای کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و سرویس ابری استریم مایکروسافت قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده