نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۹

راه یافتن بازی Sword and Fairy: Together Forever به ایکس باکس گیم پس در جولای ۲۰۲۳

کاربران ایکس باکس گیم پس باید در ماه ژوئیه سال جاری منتظر تجربه بازی Sword and Fairy: Together Forever باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کری چن، رئیس منطقه چین بزرگ ایکس باکس در جریان رویداد Taipei Game Show سال ۲۰۲۳ از راه‌یابی بازی اکشن نقش‌آفرینی Sword and Fairy: Together Forever به ایکس باکس گیم پس در تابستان سال جاری خبر داده است. بازی Sword and Fairy 7 که توسط استودیو Softstar Technology مستقر در پکن توسعه یافته است، در تاریخ ۱۵ تیر (۶ ژوئیه) به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود.

بازی Sword and Fairy: Together Forever در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار گرفت و جدیدترین نسخه از این مجموعه اکشن نقش‌آفرینی چینی ۲۷ ساله به‌حساب می‌آید. بازی Sword and Fairy 7 اسطوره‌های باستانی را با سبک هنری سنتی شرقی در هم می‌آمیزد و داستانی هیجان‌انگیز درباره قبایل انسانی، الهه‌ها و شیاطین را تقدیم طرفدارها می‌کند.

بازی Sword and Fairy: Together Forever توانایی کنترل گروهی از کاراکترهای به‌یادماندنی را به شما می‌دهد که هر کدام دارای خصوصیات اخلاقی، انگیزه‌ها، مهارت‌ها و نقاط قوت و ضعف منحصربه‌فردی هستند. آن‌ها تنها به‌وسیله همکاری با یکدیگر می‌توانند آینده را شکل دهند. آن‌ها را در این ماجراجویی راهنمایی کنید که برای تازه‌واردها مانند یک نقطه شروع برای تجربه بازی‌های مجموعه است و درعین‌حال به میراث مجموعه ادای احترام می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده