نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۴

اعلام تاخیر زمان انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor

استودیو ریسپاون اعلام کرد تاریخ عرضه‌ی بازی Star Wars Jedi: Survivor تا پایان ماه آوریل ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.

تاکنون شرکت الکترونیک آرتز یک بازی داستانی باکیفیت یعنی ریمیک Dead Space را برای سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کرده است و طرفداران این شرکت می‌توانند در آینده از بازی‌های بیشتری لذت ببرند. Star Wars Jedi: Survivor بازی بزرگ بعدی EA است که انتظار می‌رود استودیو ریسپاون بتواند علاوه‌بر تکرار موفقیت نسخه‌ی اول، پیشرفت‌های چشمگیری را در آن اعمال کند. بااین‌حال به نظر می‌رسد که طرفداران این بازی باید بیشتر از زمان تعیین شده‌ی اولیه، منتظر تجربه‌ی آن بمانند.

به‌تازگی شرکت EA و استودیو ریسپاون اعلام کردند تاریخ انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor که قرار بود در تاریخ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) ۱۷ مارس ۲۰۲۳ عرضه شود، به تعویق افتاده است. این دو شرکت ناشر و توسعه‌دهنده در توییتر اعلام کردند برای بهینه‌سازی بهتر بازی و رساندن آن به سطح کیفیتی استاندارد، تاریخ عرضه تا چند هفته به عقب افتاد و مطابق برنامه‌ریزی فعلی بازی در روز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) منتشر می‌شود.

کال در Star Wars Jedi: Survivor

تیم سازنده در بیانیه‌ی خود نوشت: «برای اینکه تیم زمان کافی در اختیار داشته باشد تا بتواند به سطح کیفی آثار قبلی ریسپاون برسد و به کیفیتی که طرفداران ما شایسته آن هستند دست یابد، ما ۶ هفته‌ی حیاتی را به برنامه انتشار خود اضافه کرده‌ایم».

این بازی اخیرا توسط سازمان ESRB رتبه‌بندی شده بود که نشان می‌داد بازی در مسیر خود برای عرضه در ماه مارس قرار دارد. بااین‌حال احتمالا طرفداران Star Wars Jedi: Survivor از تأخیر زمان عرضه‌ با هدف بهبود کیفیت بازی ناراحت نخواهند شد. این بازی قرار است در آینده روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده