نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷

فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر در ناتی داگ روی چندین پروژه مختلف

نیل دراکمن، مدیرعامل ناتی داگ در اظهارات اخیر خود اعلام کرده که تعداد کارمندان این استودیو حالا به بیش از ۴۰۰ نفر رسیده و این استودیو مشغول کار روی چند پروژه است.

نیل دراکمن، مدیرعامل استودیوی ناتی داگ در مصاحبه اخیر خود از چندین پروژه جدیدی که توسط اعضای این تیم در دست ساخت است خبر داده است. البته مدتی است که اخباری مبنی بر توسعه‌ی همزمان چند بازی در استودیوی سازنده بازی‌های The Last of Us به گوش می‌رسد. دراکمن همچنین به رشد تعداد توسعه‌دهندگان این تیم طی دو سال گذشته اشاره کرده و تأیید می‌کند که حالا از ۳۰۰ نفر در ۲ سال پیش، اکنون بیش از ۴۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند.

دراکمن در این گفت‌وگو با اشاره به بازی‌های Uncharted اعلام کرده که این تیم فعلا این مجموعه را کنار گذاشته است. این درحالی است که Uncharted 4: A Thief’s End که پایان دهنده داستان نیتن دریک بود، یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ناتی داگ در دوران فعالیت آن‌ها محسوب می‌شود.

نیل دراکمن از استودیوی ناتی داگ

مدیرعامل ناتی داگ در ادامه خاطر نشان کرد که این تیم هیچ مشکلی با کنار گذاشتن سری The Last of Us نیز ندارد. اما تنها زمانی این کار را خواهد کرد که احساس کند دیگر داستان جدیدی برای بازگو کردن در دنیای این بازی وجود ندارد. به هرحال قبلا ادعا شده بود که The Last of Us Part 3 در دست ساخت است.

ناتی داگ هم‌اکنون روی پروژه بخش چندنفره و مستقل بازی The Last of Us کار می‌کند که هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. این استودیو قبلا این بازی را به‌عنوان جاه‌طلبانه‌ترین پروژه خود معرفی کرده بود.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده