نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱

جف گراب: Forza Motorsport تا نیمه دوم سال ۲۰۲۳ به تأخیر افتاده است

جف گراب در پادکست Game Mess Decides ادعا کرد که طرفدارها باید در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ منتظر تجربه بازی Forza Motorsport باشند.

شرکت مایکروسافت سال ۲۰۲۳ را با انتشار غافل‌گیرکننده بازی انحصاری Hi-Fi Rush آغاز کرد و در ماه‌های آتی آثار بیشتری را در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌دهد. بازی Minecraft Legends و بازی Redfall به‌ترتیب در ماه‌های آوریل و می عرضه می‌شوند؛ درحالی‌که بازی Starfield در زمانی نامعلوم از سال جاری روانه بازار خواهد شد. پس از این آثار نیز بازی ریسینگ Forza Motorsport از راه می‌رسد.

بااین‌حال احتمال دارد که بازی شبیه‌ساز رانندگی فورزا موتوراسپورت استودیو ترن ۱۰ کمی دیرتر از تصورات به‌دست گیمرها برسد. سال گذشته شرکت ماکیروسافت پس از معرفی Forza Motorsport اعلام کرد که این بازی در بهار ۲۰۲۳ در دسترس طرفدارها قرار می‌گیرد. اکنون جف گراب، خبرنگار صنعت بازی با انتشار یک گزارش تازه ادعا کرد که عرضه‌ی این بازی ریسینگ به تعویق افتاده است و بازیکن‌ها باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند.

جف گراب در یکی از اپیزودهای پادکست Game Mess Decides اعلام کرد که چیزهایی درباره‌ی تأخیر چندماهه‌ی Forza Motorsport شنیده است و طرفدارها باید در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۳ منتظر انتشار بازی باشند. بااین‌وجود جف گراب دقیقا نمی‌داند که چرا تاکنون تاخیر بازی فورزا موتوراسپورت رسما اعلام نشده است. او می‌گوید که این بازی برای انتشار در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است، اما احتمال تأخیر بیشتر آن هم وجود دارد.

بازی Forza Motorsport درحال‌حاضر در استودیو ترن ۱۰ مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمان انتشار در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده