// دوشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۹

جدایی یکی از نویسندگان مجموعه Mass Effect از بایوور پس از ۱۹ سال

یکی از افراد باسابقه استودیو بایوور که نویسنده ارشد Mass Effect 2 و مس افکت ۳ بود از این استودیو جدا شده است.

مک والترز، یکی از اعضای بایوور در لینکدین جدایی خود از این استودیو را اعلام کرد. او ماجراجویی خود در بایوور را به‌عنوان یک نویسنده روی بازی Jade Empire شروع کرد و سپس نقش نویسندگی ارشد در بازی Mass Effect را برعهده داشت. پس از آن او نویسنده اصلی مس افکت ۲ و ۳ بود.

به‌تازگی او کارگردان خلاق بازی Mass Effect Legendary Edition، یکی از آثاری که در سرویس گیم پس هم وجود دارد و مدیر تولید در Dragon Age: Dreadwolf بود. او درباره جدایی خود نوشت: «با یک سال جدید ماجراجویی‌های جدیدی می‌آیند. همان‌طور که برخی از شما می‌دانستید، در انتهای سال میلادی قبلی تصمیم به ترک بایوور گرفتم».

او افزود: «این ۱۹ سال گذشته در کمترین حالت یک تجربه متحول‌کننده بوده و همین باعث شد گرفتن این تصمیم بسیار سخت باشد. من با افراد بی‌نظیر زیادی کار کرده‌ام و این مزیت را داشتم که عضو یکی از شگفت‌انگیزترین تیم‌ها و پروژه‌ها باشم. درک کامل این قضیه سخت است و می‌دانم برای چند سال آتی به آن فکر خواهم کرد. از همه کسانی که لذت همکاری با آن‌ها را داشته‌ام تشکر می‌کنم و برای همه افرادی که در بایوور حضور دارند در همه کارهایشان بهترین آرزوها را می‌کنم. واقعا مایه افتخار بود».

گفتنی است در دوران حضور در بایوور او همچنین در روزهای اولیه توسعه رهبری بخش روایی بازی Anthem را بر عهده داشت. او در بازی Mass Effect Andromeda هم کارگردان خلاق بود؛ دو اثری که چندان مورد استقبال نویسندگان و منتقدان قرار نگرفتند.

درچند سال گذشته بایوور با جدایی اعضای مهمی رو‌به‌رو شده است. در سال ۲۰۲۰ کیسی هادسون و مارک داراه، دو تن از اعضای قدیمی استودیو بازنشستگی خود را اعلام کردند و کریستین دیلی، تهیه‌کننده اجرایی بازی Dragon Age: Dreadwolf هم سال گذشته از ترک استودیو خبر داده بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده