نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۴

همکاری سازندگان Destruction AllStars با استودیو Rare در ساخت بازی Sea of Thieves

استودیوی لوسید گیمز، توسعه‌دهنده بازی Destruction AllStars اعلام کرده که به‌عنوان تیم پشتیبان استودیو Rare در فرایند ساخت بازی Sea of Thieves همکاری خواهد داشت.

استودیوی Lucid Games در شهر لیورپول انگلستان ازطریق وبسایت رسمی و شبکه‌های اجتماعی خود تأیید کرده که با استودیو Rare برای ساخت بازی Sea of Thieves همکاری می‌کند. در متن این خبر نوشته شد: «حمایت از آن‌ها در ماجراجویی هیجان انگیز دزدان دریایی فوق‌العاده بود و بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم این سفر افسانه‌ای ما را به کجا خواهد برد».

استودیوی Lucid Games در سال ۲۰۱۱ و توسط یکی از مدیران ارشد Bizarre Creations تأسیس شد. درواقع این تیم پس از لغو پروژه‌های Project Gotham Racing و Geometry Wars توسط اکتیویژن، شرکت مادر بیزار کریشن تشکیل شد.

براساس اطلاعات درج‌شده در وبسایت Lucid، این تیم هم‌اکنون از بازی بتل رویال و پرطرفدار Apex Legends استودیو ریسپاون و همچنین بازی ورزشی جدید شرکت الکترونیک آرتز یعنی PGA Tour نیز حمایت می‌کند.

پوستر بازی Destruction AllStars

براساس برخی از گزارش‌ها تیم لوسید گیمز ابتدا مسئولیت توسعه ریبوت بازی Twisted Metal سونی را برعهده گرفته بود، اما این پروژه در ادامه به Firesprite منتقل شد که یکی از استودیوهای فرست-پارتی (اختصاصی) پلی استیشن است.

Destruction AllStars به‌عنوان یکی از بازی‌های شناخته‌شده‌ی این تیم، اول به‌عنوان یک عرضه‌ی مستقل و با قیمت کامل برای PS5 برنامه‌ریزی شده بود. سپس سونی تاریخ انتشار آن را به تعویق انداخت و اعلام شد که این بازی به مدت دو ماه برای اعضای پلی استیشن پلاس به‌صورت رایگان عرضه خواهد شد؛ تا اینکه نهایتا با قیمت ۲۰ دلار به فروش رسید.

اما این بازی باوجود عرضه در سرویس PS Plus نتوانست مخاطب خود را به خوبی پیدا کند. توسعه‌دهندگان در لوسید گیمز حتی تلاش کردند تا با طراحی درایورهای کنترل‌کننده مبتنی بر هوش مصنوعی در زمانی‌که به تعداد کافی حریف آنلاین وجود ندارد، بازیکنان باقی‌مانده را در بازی نگه دارند. در هر حال باید دید که نقش لوسید گیمز در توسعه Sea of Thieves تا چه حد است و آیا این افراد می‌توانند به عرضه‌ی آپدیت‌ها و دی‌ال‌سی‌های بی‌نقص و موفق کمک کنند یا خیر.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده