نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۲

شکست دو باس مالنیا به صورت همزمان و با کنترلر و دنس‌پد توسط استریمر الدن رینگ

MissMikka، استریمر توییچ موفق شده تا دو باس Malenia از بازی الدن رینگ را به‌طور همزمان و با استفاده از یک کنترلر عادی و یک دنس پد شکست دهد.

در شرایطی که استریمرها و گیمرهای هاردکور هر یک به نحوی سعی دارند دستاورد خاصی را در بازی الدن رینگ به نام خود ثبت کنند، اینباره MissMikka موفق به یک کار عجیب و البته دشوار در این بازی سولزلایک و چالش برانگیز شده است. او موفق شده تا به‌صورت همزمان دو باس فایت مالنیا را با استفاده از یک کنترلر استاندارد و یک کنترلر نامتعارفی که از یک دنس پد برای انتقال دستورها استفاده می‌کند، با موفقیت پشت سر بگذارد. او برای این کار سه روز تلاش کرده و ۱۹۹ بار شکست خورده تا ۲ مالنیا را با هم شکست دهد.

MissMikka در توییت خود می‌نویسد: «ابتدا اصلا مطمئن نبودم که چنین کاری ممکن باشد؛ Radagon/Elden Beast چالش بعدی خواهد بود.»

مالنیا اولین باس Elden Ring نیست که به این طریق کشته می‌شود. شکست Godess of Rot تنها یکی از چالش‌های هیجان انگیز MissMikka است که ازطریق آن موفق می‌شود بزرگ‌ترین و سرسخت‌ترین باس‌های بازی الدن رینگ را با ترکیب کنترلر و دنس پد شکست دهد. MissMikka در سپتامبر سال گذشته و در مصاحبه‌ای گفته بود که در چالش اتمام بازی الدن رینگ با یک دست، فقط ۳۲۹ بار و به مدت ۱۵ ساعت با مالنیا مبارزه کرده بود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده