// چهار شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۱

FIFA 23 پرفروش‌ترین بازی فیزیکی سال ۲۰۲۲ بریتانیا شد

با انتشار فهرست رسمی، FIFA 23 به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی فیزیکی سال ۲۰۲۲ در کشور بریتانیا شناخته می‌شود.

به‌تازگی، فهرست رسمی پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی سال ۲۰۲۲ کشور بریتانیا منتشر شده است. در این فهرست شاهد حضور بازی‌هایی همچون Horizon Forbidden West، Lego Star Wars: The Skywalker Saga، God of War Ragnarok و Elden Ring درکنار FIFA 23 هستیم.

از نکات جالب درمورد آمار منتشر شده، می‌توان به صدرنشینی FIFA 23، جایگاه چهارم Horizon Forbidden West و رتبه‌ی دهم Elden Ring در جدول ۱۰ بازی فیزیکی پرفروش سال ۲۰۲۲ انگلستان اشاره کرد. در ادامه می‌توانید فهرست کامل پرفروش‌ترین بازی‌های فیزیکی امسال در انگلستان را مشاهده کنید:

  1. FIFA 23
  2. Call of Duty: Modern Warfare 2
  3. Pokemon Legends: Arceus
  4. Horizon Forbidden West
  5. Pokemon Scarlet & Violet
  6. Lego Star Wars: The Skywalker Saga
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. God of War Ragnarok
  9. Nintendo Switch Sports
  10. Elden Ring

باید این نکته را یادآور شد که تنها چند ماه از انتشار برخی از آثار موجود در فهرست بالا می‌گذرد؛ بااین‌حال، باید در نظر داشت که مجموعه‌هایی همچون فیفا و Call of Duty همیشه فروش بالایی دارند. از طرفی، شاید جایگاه Elden Ring برای برخی از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی کمی عجیب باشد.

درنهایت هم بد نیست بار دیگر به این نکته اشاره کنیم که فهرست بالا تنها مختص به آمار فروش بازی‌ها به‌صورت فیزیکی است و در این فهرست، آمار فروش آثار مختلف به‌صورت دیجیتالی لحاظ نشده است.

نظر شما در رابطه با فهرست بالا چیست؟ به نظر شما جای کدام بازی در فهرست ۱۰ بازی فیزیکی پرفروش انگلستان در سال ۲۰۲۲ خالی است؟ نظرات خودتان را در این پیرامون با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده