نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴

Armored Core 6 یک بازی جهان باز نخواهد بود

به‌گفته‌ی فرام‌سافتور، بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon یک اثر جهان باز نیست و آن‌چنان ارتباطی با نسخه‌های قبلی سری ندارد.

استودیو فرام‌سافتور در رویداد گیم اواردز امسال از بازی جدید خود که نسخه‌ی بعدی سری Armored Core به شمار می‌آید، رونمایی کرد. این بازی که Armored Core 6: Fires of Rubicon نام دارد قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. درحالی‌که سازندگان تایید کرده‌اند سیستم مبارزه و شخصی‌سازی این نسخه به مانند بازی‌های قبلی Armored Core خواهد بود، اما به نظر می‌رسد هنوز جزئیات زیادی از این بازی وجود دارند که از آن اطلاع نداریم.

بااین‌حال هیدتاکا میازاکی، رئیس فرام‌سافتور و ماسارو یامامورا، کارگردان Armored Core 6 در مصاحبه‌ای با IGN به جزئیات بیشتری اشاره کردند. باتوجه‌به تصاویر رسمی منتشرشده از گیم‌پلی بازی Armored Core 6 و تریلر آن که در یکی از صحنه‌ها رباتی در حال نگاه کردن به مناظر دور دست بود، بسیاری از طرفداران احتمال دادند که این بازی به مانند Elden Ring یک اثر جهان باز باشد. بااین‌حال، یامامورا این فرضیه را تکذیب کرد:

«اگر بخواهم شفاف بگویم، بازی Armored Core 6 دارای ساختاری مبتنی بر مأموریت‌های تک نفره خواهد بود. جهان این بازی کاملا باز نیست و به ساختار مبتنی بر مأموریت خود پایبند است. این به‌ویژه در رابطه با آن تصویر تریلر مطابقت دارد. در آن صحنه تریلر فاجعه‌ی بزرگی به تصویر کشیده شد که تغییرات عظیمی را شبیه آنچه در عصر یخبندان رخ داد، در محیط ایجاد می‌کند. این صحنه فقط شامل یک نمایش مستقیم از دنیای Armored Core 6 و خلبان‌های ربات‌ها است که باید از چنین تغییرات چشمگیری جان سالم به در ببرند. درواقع این چیزی است که ما سعی داریم با آن عکس نشان دهیم».

انفجار بزرگ در تاسیسات نظامی Armored Core 6: Fires of Rubicon

با اینکه نسخه‌های قبلی سری Armored Core تمرکز زیادی روی بخش چند نفره داشتند اما به نظر می‌رسد فرام‌سافتور داستان Armored Core 6: Fires of Rubicon را در اولویت قرار داده است. بااین‌حال سازندگان یک حالت Versus را برای این بازی برنامه‌ریزی کرده‌اند که مشابه با بازی‌های قبلی، بازیکنان می‌توانند ربات‌های خود را شخصی‌سازی کنند و به مبارزه با دیگر بازیکنان بپردازند. کارگردان این بازی در ادامه توضیح داد که هدف اصلی سازندگان Armored Core 6 از تمرکز روی حالت تک نفره این است که در آن داستان توسعه یابد و اجرا شود.

یامامورا در مورد ارتباط داستان Armored Core 6 با نسخه‌های قبلی سری گفت: «ما دوست داریم به این بازی به‌عنوان یک داستان کاملا جدید فکر کنیم. از نظر ادامه داستان، هیچ ارتباط مستقیمی با بازی‌های قبلی وجود ندارد. این بازی شامل یک محیط و داستان کاملا جدید برای بازیکنان است تا از آن لذت ببرند».

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده