نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۳

نمایش مبارزات خشن، پاداش پیش‌خرید و کنترل الکسا در تریلرهای جدید Dead Island 2

استودیو Dambuster در تریلرهای جدید بازی Dead Island 2 به نمایش سیستم مبارزات خشن، کنترل بازی الکسا و پاداش‌های پیش‌خرید پرداخته است.

استودیو Dambuster در جریان شوکیس بازی اکشن نقش‌آفرینی Dead Island 2 خود تریلرهای جدیدی را پخش کرد که در یکی از آن‌ها شاهد بخش‌های گیم‌پلی اکشن و جدیدی هستیم. به‌لطف فناوری قطع عضو واقع‌گرایانه، بازیکنان می‌توانند انواع مرگ را برای زامبی‌های پوسیده ببینند. بازیکنان قادر هستند از سلاح‌های مختلف از جمله انواع تفنگ استفاده کنند و با عناصر مختلف آن‌ها را ارتقا دهند.

در بازی Dead Island 2 تمام زامبی‌ها با دست خالی به سمت بازیکنان یورش نمی‌برند. برای مثال گروهی از آن‌ها می‌توانند از فاصله‌ی دور به سمت بازیکنان اسید پرتاب کنند. همچنین برخی دیگر می‌توانند با جیغ بلند خود بازیکنان را برای مدتی متوقف کنند و شیشه‌های پنجره‌ها را بشکنند. علاوه‌بر این، گروهی از زامبی‌ها توانایی کمین کردن برای شکار انسان‌ها را دارند.

در تریلر مبارزات بازی Dead Island 2 می‌توان مشاهده کرد که پس از گاز گرفته شدن شخصیت اصلی توسط زامبی، او می‌تواند در فرصت‌هایی محدود وارد فاز Fury Mode شود و با دستان خالی به‌صورت وحشیانه زامبی‌های مقابل خود را تکه‌تکه کند.

در ادامه استودیو Dambuster در تریلری اعلام کرد این بازی از سیستم کنترل الکسا پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده از دستور صوتی برای اقدامات مختلف به مانند تغییر سلاح را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. این قابلیت برای بازیکنان ایکس باکس و پی سی انگلیسی زبان در مناطق ایالات متحده، کانادا و بریتانیا در دسترس خواهد بود.

دانلود ویدیو پشتیبانی از کنترل الکسا از آپارات

در ادامه‌ی شوکیس از نسخه‌ی HELL-A بازی رونمایی شد که شامل یک دیسک بازی، استیل بوک، Expansion Pass، دو نشان پین، یک پچ DI2، پک Golden Weapons، پک Pulp Weapons، شش کارت Slayer Tarot، نقشه سفر Venice Beach و پک‌های یک و دو Character است. همچنین مجسمه کلکسیونی از Amy که یکی از Slayersهای قابل بازی است برای خرید جداگانه ازطریق وب سایت شرکت دیپ سیلور در دسترس خواهد بود.

در پایان استودیو Dambuster با پخش تریلر دیگر اعلام کرد پیش‌سفارش‌ بازی شروع شده است و کسانی که هر یک از نسخه‌‌ها را پیش‌خرید کنند، پک Memories Of Banoi را به‌عنوان پاداش به‌دست می‌آورند که شامل چماق جنگی باشگاه Banoi، پرک Balanced Weapon و کارت مهارت Personal Space خواهد بود.

دانلود ویدیو پاداش‌های پیش‌خرید از آپارات

بازی Dead Island 2 قرار است در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. شما در ادامه می‌توانید تریلر سیستم مبارزات و جدیدترین تصاویر این بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو سیستم مبارزات از آپارات

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده