نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲

وجود چند بیوم منحصر به فرد در بازی Deliver Us Mars

استودیو کئوکن اینتراکتیو اعلام کرد بازی Deliver Us Mars شامل چند بیوم است و از Deliver Us the Moon طولانی‌تر خواهد بود.

Deliver Us Mars جدیدترین اثر ماجراجویی و علمی-تخیلی استودیو KeokeN Interactive به شمار می‌آید که در چند ماه گذشته نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. استودیوی سازنده قصد دارد در المان‌های کلیدی این بازی به مانند پیمایش، معماها، داستان‌سرایی و جلوه‌های بصری ارتقاهایی ایجاد کند تا نسبت به نسخه‌ی قبلی که Deliver Us the Moon نام داشت، پیشرفت چشمگیری داشته باشد. حال به نظر می‌رسد یکی دیگر از زمینه‌هایی که قرار است Deliver Us Mars نسبت به اثر پیشین پیشرفت داشته باشد، طول داستان آن است.

به‌تازگی رینور آرکنبوت، کارگردان روایت Deliver Us Mars در مصاحبه‌‌ی اخیر خود تایید کرد این بازی به‌طور قابل‌توجهی طولانی‌تر از نسخه‌ی قبلی خواهد بود. بااین‌حال این کارگردان در مورد زمان دقیق مورد نیاز برای اتمام این بازی جزئیاتی را منتشر نکرد. رینور در ادامه توضیح داد: «ما در حال حاضر جزئیاتی را در مورد طول بازی فاش نمی‌کنیم. چون تصور می‌کنیم این زمان برای هر بازیکن متفاوت خواهد بود. در مورد بازی Deliver Us the Moon، ما نظرات زیادی داشتیم که از ما می‌خواستند دفعه بعد یک بازی طولانی‌تر بسازیم و ما هم تصمیم گرفتیم این کار را بکنیم. [Deliver Us Mars] به‌طور قابل توجهی طولانی‌تر است».

پروتاگونیست بازی Deliver Us Mars و پهبادش

کارگردان روایت Deliver Us Mars در ادامه گفت باتوجه‌به اینکه بازی به‌جای ماه روی سیاره‌ی مریخ جریان دارد، بازیکنان می‌توانند انتظار تنوع محیطی بسیار بیشتری را در چندین و چند بیوم داشته باشند. همچنین سازندگان یک ارتقای بزرگ را در سیستم نورپردازی Deliver Us Mars اعمال کرده‌اند.

رینور توضیح داد: «بدیهی است که ارتقای بصری وجود خواهد داشت و این مهم‌ترین تغییر است. ما به سختی برای این ارتقا تلاش کردیم و این بار با قراردادن بیوم‌های بیشتر، به بازی خود تنوع زیست محیطی واقعی دادیم. شنزارهای سرخ مریخ، یک دره یخی، ایستگاه فضایی متروک درکنار مناطقی که روی زمین واقع شده‌اند و همچنین غافلگیری‌هایی که آن‌ها را برای زمان انتشار بازی نگه می‌داریم. این بار از نورپردازی و چرخه‌ی خورشید برای کمک به ایجاد فضای هر فصل در داستان بازی، استفاده‌ی بیشتری کرده‌ایم. مطمئنا از این تکنیک‌ها نهایت بهره را می‌بریم».

بازی Deliver Us Mars قرار است در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۳ (۱۳ بهمن ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ دیدگاه خود را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده