نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۷

تأکید کارگردان God of War Ragnarok بر حفظ یکی از کاراکترهای بامزه بازی

اریک ویلیامز، کارگردان بازی God of War Ragnarok در مصاحبه اخیر خود درباره پافشاری روی حفظ یکی از شخصیت‌های محبوب طرفداران در این بازی صحبت کرده است.

هشدار: متن این خبر، بخشی از داستان بازی God of War Ragnarok را فاش می‌کند.

بازی God of War Ragnarok بازیکنان را در لحظات مختلفی غافلگیر می‌کند و یکی از غیرمنتظره‌ترین اتفاقات آن، معرفی شخصیت جدیدی به نام Ratatoskr است که درواقع یک سنجاب سخنگو و نگهبان درخت جهان (World Tree) محسوب می‌شود. از زمانی‌که این بازی در اوایل این ماه به‌دست گیمرها رسیده، Ratatoskr که صداپیشگی آن برعهده SungWon Cho، چهره پرطرفدار یوتیوب است، به یکی از شخصیت‌های محبوب بازی تبدیل شده است.

شخصیت غیرعادی و بامزه Ratatoskr و به‌خصوص اینکه در یک بازی مانند خدای جنگ شاهد حضور او هستیم، باعث شده تا واکنش‌های زیادی نسبت به این کاراکتر در بازی دیده شود. به همین دلیل برخی از اعضای تیم توسعه‌دهندگان بازی به‌دنبال این بودند تا این شخصیت را از بازی حذف کنند. درواقع آن‌ها Ratatoskr را مناسب جو بازی God of War Ragnarok نمی‌دانستند. بااین‌حال، اریک ویلیامز در مقام کارگردان بازی نظر متفاوتی داشت.

ویلیامز در مصاحبه اخیر خود بازی Game Informer گفته که به‌دلیل عدم تطابق این شخصیت با المان‌های بازی گاد آو وار رگناروک، همواره فشار زیادی برای حذف Ratatoskr روی او بود. اما او برای حفظ Ratatoskr در بازی جنگید و خوشبختانه موفق هم شده است.

کریتوس و Ratatoskr در بازی God of War Ragnarok

«من دلم می‌خواست این کاراکتر در بازی بماند. من از طرفداران او بودم و در مقابل همه می‌گفتند که همین حالا هم شخصیت‌های زیادی داریم و باید حذفش کنیم. بااین‌حال من تأکید کردم که نه! او در بازی می‌ماند.

در مورد صحنه‌ای که Ratatoskr ظاهر می‌شود؟ این همان جایی بود که همه می‌گفتند یعنی می‌خواهیم اینقدر زیاده‌روی کنیم؟ حتی کارگردان موسیقی متن بازی هم می‌گفت من اصلا نمی‌دانم برای این صحنه باید چه موزیکی بگذاریم. این چیزها خیلی از God of War فاصله دارند. اون‌ها مجبور شدند تا برای این بخش آثار جداگانه‌ای را بسازند. یعنی تا این حد از God of War فاصله داشتیم».

God of War Ragnarok برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. سونی اخیرا اعلام کرد که آمار فروش این بازی از ۵.۱ میلیون واحد فراتر رفت تا God of War Ragnarok را به پرفروش‌ترین بازی فرست پارتی تاریخ پلی استیشن تبدیل کند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده