// چهار شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳

واکنش منتقدین به بازی Pentiment

Pentiment به‌تازگی روانه بازار شده و میانگین امتیازات آن خبر از یک انحصاری سرگرم کننده و جذاب را برای کاربران ایکس باکس و کامپیوتر می‌دهد.

آبسیدین را می‌توان یکی از استودیوهای دوست‌داشتنی در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که با ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی مختلف، سعی کرده تا تجربه‌ای متفاوت را دراختیار بازیکنان قرار دهد. Pentiment از زمان معرفی، نوید یک تجربه متفاوت تاریخی را می‌داد. جایی که بازیکنان وارد یک داستان قتل در دهکده Tassing شده و باید به ماجراجویی بپردازند.

همچنین با محصولی طرف هستیم که دارای کاراکترهای داستانی مختلفی بوده و تعامل شما با آن‌ها و تصمیم‌هایی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد، می‌توانند سرنوشت ساز ظاهر شوند. حال به‌تازگی بازی انحصاری Pentiment در دسترس کاربران قرار گرفته است و شاهد بازخوردهای بسیار خوبی برای جدیدترین ساخته آبسیدین هستیم. در ادامه می‌توانید نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی Pentiment داشته و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Pentiment

  • سازنده: آبسیدین اینترتینمنت
  • ناشر: مایکروسافت
  • سبک: نقش آفرینی
  • پلتفرم: کامپیوتر، ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان

مراسم آتش در بازی Pentiment

وی‌جی۲۴۷: نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

Pentiment در مورد یک تجلی و پدیده است. همچنین یکی از درگیر‌کننده‌ترین و در دسترس‌ترین کارهایی است که با محوریت زندگی تاریخی تابه‌امروز ساخته شده است. واقعیت اینکه این بازی وجود دارد، فارغ از اینکه در قالب یک بازی انحصاری بزرگ نقش‌آفرینی در فصل کریسمس به حساب می‌آید، معجزه‌ای است که برای قدیسین درنظر گرفته شده است.

ویندوز سنترال: ۱۰۰ از ۱۰۰

گیم‌پلی پنتیمنت یا کمبود آن امکان دارد برخی بازیکنان را از تجربه آن منصرف کند. اما آن دسته از افرادی که روی جهان دوست‌داشتنی، روایت داستنی انسانی و احساسی آن صد در صد شما را عاشق خود می‌کند.

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

Pentiment یک اثر هنری است که دارای داستانی غنی، طراحی هنری زیبا و کاراکترهایی تازه است که مدام می‌خواهید از آن‌ها بیشتر اطلاعات کسب کنید.

وی‌جی‌سی: ۸۰ از ۱۰۰

یادگیری نحوه حرکت و ساختار دهکده Tassing و صبر شما در این موضوع پاداش خود را داشته که در قالب یک داستان قتل ساده قرار گرفته است. همچنین شامل زندگی روستایی است که عمیق جلوه داده شده و تصمیم‌های سختی برای شما تدارک دیده شده که تأثیرگذار هستند.

گیم اسپات: ۶۰ از ۱۰۰

Pentiment تلاش می‌کند تا جایی بین کتاب تاریخی و یک داستان تاریخی تخیلی قرار بگیرد که تقریبا هیچ تعهدی به ارائه یک داستان‌سرایی تاریخی با جزئیات ندارد. این مورد به پایان‌بندی و نتیجه داستان آسیب وارد می‌کند و خاطرات من از آن، صرفا به داستان کاراکترها ختم می‌شود. من با صحبت‌های ایلومیناتای با آندریاس در مورد مذهب و ادیان مختلف مشکلی ندارم و همچنین علاقه والدینی به دختر دهقانی دارم که تبدیل شدن وی از یک کودک نوپا غرغرو به زنی جوان را مشاهده کردم. مشاهده داستان آن‌ها یک لذت روایی است که با استفاده خلاقانه از فونت‌های مختلف در بازی Pentiment تقویت شده است. بااین‌حال محدود بودن زمان سپری کردن بازیکن در بازی موردی است که حسابی به تجربه کلی پنتیمنت آسیب رسانده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده