// یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۲

تمایل هیدئو کوجیما به ساخت فیلم و موسیقی

هیدئو کوجیما، خالق مجموعه‌ی Metal Gear Solid در طی یک مصاحبه از تمایل خودش به ساخت فیلم و موسیقی خبر داده است.

به‌تازگی، هیدئو کوجیما در طی مراسم Anan Awards ژاپن برنده‌ی جایزه‌ی دسته‌بندی فرهنگی برای بازی Death Stranding شده است. او در جریان این مراسم در طی مصاحبه‌ای با رسانه‌ی فامیتسو گفت: «تمام فیلدهای آثار دیجیتالی با یکدیگر در ارتباط هستند؛ به همین دلیل هم تمایل دارم تا کارم را از بازی‌های ویدیویی به [ساخت] فیلم و موسیقی گسترش دهم.» این در حالی است که این بازی‌ساز مشهور تمام دوران کاری خودش را مشغول توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی بوده است.

علاقه‌ی کوجیما به فیلم از هیچ‌یک از طرفداران بازی‌های ویدیویی پنهان نیست. بااین‌حال، خالق مجموعه‌ی Metal Gear Solid هیچ‌گاه به‌صورت عمومی درباره‌ی علاقه‌ی خودش به موسیقی صحبت نکرده است. البته باید این موضوع را خاطرنشان کرد که موسیقی، یکی از مهم‌ترین عناصر پروژه‌های اخیر کوجیما بوده است؛ برای مثال موسیقی‌های متن بازی Death Stranding را آثار هنرمندان مطرحی همچون Chvrches، Bring Me The Horizon و Low Roar تشکیل داده است.

چندی پیش هم کوجیما پروداکشنز از تأسیس یک استودیو ساخت فیلم و سریال‌های تلویزیونی واقع در لس‌آنجلس خبر داد. براساس گفته‌ی هیدئو کوجیما، این استودیو کار خودش را از همین امسال آغاز خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که کوجیما دقیقا چه زمانی وقت ساخت فیلم و موسیقی را هم پیدا خواهد کرد؛ چرا که ظاهرا این کارگردان ژاپنی مشغول کار روی پروژه‌های متعددی در استودیو کوجیما پروداکشنز است.

چند هفته قبل کوجیما به‌صورت رسمی از ایفای نقش ال فانینگ و کوتسونا شیئوری در بازی معرفی نشده خودش خبر داد. همچنین در یک مصاحبه با گاردین گفت که پروژه‌ی بعدی او تقریبا مثل یک رسانه‌ی جدید خواهد بود. کوجیما مدعی شد که اگر این پروژه به موفقیت برسد، شاهد تحول بزرگی در صنعت بازی‌های ویدیویی و همچنین صنعت فیلم خواهیم بود.

در پایان بد نیست که به این نکته اشاره کنیم که نورمن ریداس، بازیگر نقش سم پورتر در Death Stranding چندی پیش در طی یک مصاحبه ساخت دنباله‌ی این بازی را تایید کرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده