نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳

مقابله با دو نوع جدید از زامبی ها در سومین DLC بازی Back 4 Blood

استودیو Turtle Rock جزئیات جدیدی از سومین بسته الحاقی بازی Back 4 Blood را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

به‌تازگی استودیوی بازی‌سازی ترتل راک جزئیاتی را در مورد محتوای سومین DLC بازی شوتر کوآپ و زامبی‌محور Back 4 Blood منتشر کرده است. این بسته الحاقی قرار است در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) امسال در دسترس قرار گیرد و شامل یک کمپین جدید، دشمنان تازه و محتوای سفارشی‌سازی بیشتر برای اسلحه و کاراکترها خواهد بود.

داستان این بسته الحاقی در River of Blood با اضافه شدن قسمت ششم کمپین ادامه خواهد یافت. بازیکنان با متحدان جدیدی به نام جف و تالا همراه خواهند شد تا به مقابله با Ridden و دو نوع جدید از زامبی‌ها بپردازند. علاوه‌بر محتوای داستانی جدید، استودیو ترتل راک ۸ پوسته‌ی جدید برای کاراکترها و ۱۲ پوسته‌ی تازه برای اسلحه‌ها را به بازی اضافه خواهد کرد.

بازی Back 4 Blood در ماه آگست گذشته دومین بسته الحاقی خود را با نام Children of the Worm دریافت کرد که کمپین بازی را تا قسمت پنجم گسترش داد. درکنار انتشار این DLCها، استودیو ترتل راک انواع به‌روزرسانی‌ها را برای ارائه‌ی ویژگی‌های بیشتر گیم‌پلی، گسترش محتوا و بهبود کیفیت بازی منتشر کرده است.

بازی Back 4 Blood هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده