نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

پخش ویدیو جدید گاد آو وار رگناروک با محوریت توضیح امکانات Accessibility بازی

به‌تازگی چهارمین قسمت از سری ویدیو‌های پشت صحنه‌ ساخت بازی God of War Ragnarok پخش شد.

پس از مدت‌ها انتظار بازی God of War Ragnarok، ساخته‌ی جدید استودیو بازی‌سازی سانتا مونیکا به‌صورت رسمی در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ قرار گرفت. این اثر تا لحظه نگارش متن خبر، موفق به کسب میانگین نمرات ۹۴ از ۱۰۰ منتقدها در وبسایت متاکریتیک شده است.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، توسعه‌دهندگان اثر به‌تازگی قسمت جدیدی از ویدیو‌های پشت صحنه ساخت گاد آو وار رگناروک را منتشر کرده‌اند. سازندگان در این ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای به توضیح چند ویژگی Accessibility (در دسترس بودن بیشتر ویدیوگیم برای بازیکنان محترم دارای شرایط جسمی یا ذهنی خاص) جدیدترین نسخه‌ی خدای جنگ پرداخته‌اند و توضیحاتی در مورد دلیل توسعه و قرارگیری این قابلیت‌ها در این بازی را ارائه می‌دهند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

توسعه‌دهندگان در این ویدیو بیشتر به عمق این موضوع می‌پردازد و در مورد همکاری خود با جامعه موردنظر برای توسعه هرچه بهتر این قابلیت‌ها، مواردی را شرح می‌دهند. همان‌طور که شما احتمالا از آن مطلع هستید، چند روز قبل، اعضای تیم سازنده بازی God of War Ragnarok اعلام کردند که این اثر بیش از ۷۰ عدد ويژگی دسترسی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

در این بازی چهار منو Accessibility وجود دارد. دسترسی بصری، دسترسی شنوایی، قابلیت کاهش حساسیت حرکت‌ها و قرارگیری دسترسی به گزینه‌هایی مناسب برای کاربرانی با محدودیت‌های حرکتی یا جسمی، این چهار منو را تشکیل می‌دهند. هرکدام از ویژگی‌های نام‌برده قابلیت‌های مختلفی مثل امکان تنظیم زیرنویس، راهنمای پیمایش، حساسیت‌های نشانه‌گیری و دریافت کمک برای حرکت در محیط را در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

در روز‌های گذشته سونی اعلام کرد که بازی God of War که در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد، از زمان عرضه رسمی خود تا امروز موفق به فروش بیش از ۲۳ میلیون نسخه شده است.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی خدای جنگ رگناروک با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده