نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹

هیدئو کوجیما: کوجیما پروداکشنز تا زمانی که زنده باشم مستقل باقی خواهد ماند

هیدئو کوجیما در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرد تا زمانی که زنده باشد، استودیو کوجیما پروداکشنز مستقل باقی خواهد ماند.

به تازگی هیدئو کوجیما در مصاحبه‌ی جدید خود اعلام کرد تاکنون پیشنهاد‌های خرید کوجیما پروداکشنز را رد کرده است و این استودیو تا همیشه مستقل باقی می‌ماند. کوجیما در این باره گفت: «اجازه دهید تکرار کنم که ما مستقل هستیم. ما هیچ وابستگی نداریم و هیچکس از ما حمایت نمی‌کند».

کوجیما سپس به صحبت در مورد تماس شرکت‌های مختلف برای خرید کوجیما پروداکشنز پرداخت: «هر روز پیشنهادهایی از سراسر جهان برای خرید استودیوی ما به من ارائه می‌شود. برخی از این پیشنهادها به طرز مسخره‌ای قیمت های بالایی دارند، اما اینگونه نیست که من آن پول را بخواهم. من می‌خواهم هر چیزی را که تمایل دارم، بسازم. به همین دلیل این استودیو را تاسیس کردم». کوجیما می‌گوید تا زمانی که زنده است هیچ پیشنهادی برای خرید استودیوی خود را نخواهد پذیرفت. وی افزود: «تا زمانی که من زنده هستم، فکر نمی‌کنم هرگز آن پیشنهادهای خرید را بپذیرم».

هیدئو کوجیما - کوجیما پروداکشنز / Hideo Kojima - Kojima Productions

از آنجایی که کوجیما درگذشته با شرکت کونامی به مشکلات زیادی برخورد کرد، درک این موضوع که چرا تمایل به مستقل ماندن دارد، راحت است. از همین رو وی تمایلی ندارد که تحت تسلط ناشران بزرگ قرار گیرد. کوجیما در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود در مورد شایعه‌های دیگری از جمله ساخت دنباله‌ی بازی Death Stranding برای پلتفرم گوگل استدیا صحبت کرد: «شایعه ساخت دنباله‌ی Death Stranding به طور انحصاری برای استدیا بی‌اساس است. فیل هریسون نیز در نهایت آن را کاملا غیرممکن دانسته و رد می‌کند. من هرگز یک بار هم به فیل درباره اینکه بخواهم دنباله‌ای از Death Stranding بسازم چیزی نگفته‌ام. من نمی‌دانم این اطلاعات توسط چه کسی و از کجا منتشر می‌شوند».

استودیو کوجیما پروداکشنز در حال حاضر روی چند بازی کار می‌کند که احتمالا یکی از آن‌ها دنباله‌ی Death Stranding است و بازی دیگر با همکاری ایکس باکس تولید می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده