نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۱

بازی‌ های نیمه اول نوامبر ۲۰۲۲ گیم پس؛ از Pentiment تا Return to Monkey Island

وبسایت خبری ایکس باکس در جدیدترین پست خود، بازی‌های جدیدی که به‌زودی به ایکس باکس گیم پس اضافه شده و مواردی که سرویس اشتراکی مایکروسافت را ترک می‌کنند را معرفی کرد.

براساس اعلام وبسایت رسمی ایکس باکس، بازی نقش آفرینی، ساید اسکرول و پلتفرمر The Legend of Tianding از امروز برای کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس در پی سی، کنسول و کلاود در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی که در اوایل قرن بیستم و سال‌هایی که تایوان تحت کنترل امپراطوری ژاپن بود جریان دارد، بازیکن را در نقش Liao Tianding قهرمان اسطوره‌ای مردم قرار می‌دهد تا با مبارزات کونگ فو راه خود را در خیابان‌های تایپه هموار کند.

تصویری از بازی The Legend of Tianding

اما بازی بعدی، The Walking Dead: A New Frontier – The Complete Season است که برای کاربران پی سی سرویس گیم پس در نظر گرفته شده است. این مجموعه‌ی ماجراجویی و اپیزودی توسط Telltale Games و براساس کمیک بوک‌های مردگان متحرک ساخته شده و دنباله‌ی The Walking Dead: Season Two و سومین بازی از سری مردگان متحرک محسوب می‌شود. بازیکن در این بازی نقش شخصیت خاویر را برعهده دارد که به‌دنبال خانواده‌ای است که از او گرفته شده است.

بازی The Walking Dead: A New Frontier

بازی The Walking Dead: Michonne – The Complete Season نیز برای کاربران پی سی به گیم پس اضافه خواهد شد. این بازی اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شده و مثل مورد قبل یک فیلم تعاملی و اپیزودی برپایه مجموعه کامیک‌های مردگان متحرک است. داستان Michonne براساس قسمت‌های ۱۲۶ تا ۱۳۹ مجموعه‌ی کامیک بوک‌ها ساخته شده است. این دو بازی هم از همین حالا برای علاقه‌مندان قابل دریافت است.

بازی The Walking Dead: Michonne

اما بازی‌هایی که به‌زودی به سرویس گیم پس اضافه می‌شوند شامل Ghost Song برای پی سی و کنسول و کلاود است که از تاریخ ۳ نوامبر (پنج شنبه ۱۲ آبان) به گیم پس اضافه خواهد شد. این بازی یک تجربه‌ی ماجراجویی اتمسفریک و ۲ بعدی را به مخاطب خود ارائه کرده و حول محور اسرار و ماجراهایی باستانی و معمایی جریان دارد. در خلاصه‌ی داستان آن نوشته شده که یک Deadsuit که برای مدت‌ها روی قمر لوریان در خواب بوده، ناگهان از خواب طولانی خود برمی‌خیزد. در Ghost Song باید غارهای پرپیچ و خم زیرزمینی سفر کنید تا توانایی‌های جدیدی را برای کشف اسرار مدفون در این دنیای بیگانه به‌دست آورید.

پوستر بازی Ghost Song

اما بازی بعدی که هشتم نوامبر (۱۷ آبان) در اختیار کاربران گیم پس قرار می‌گیرد، بازی Football Manager 2023 برای پلتفرم پی سی است. بازی شبیه‌ساز Football Manager شما را به تجربه‌ی یک مربی فوتبال نزدیک تر کرده و بازیکن را با چالش‌های مختلف مدیریت یک تیم فوتبال آشنا می‌کند. اما بازی Football Manager 2023 Console نیز در این تاریخ برای کاربران کنسول و کلاود در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Football Manager 2023

Return to Monkey Island بازی جدید بعدی سرویس گیم پس است که از تاریخ هشتم نوامبر (۱۷ آبان) برای کنسول، پی سی و کلاود در دسترس مشترکین است. Return to Monkey Island یک داستان غیرمنتظره و هیجان انگیز از ران گیلبرت، خالق این مجموعه است که داستان بازی‌های The Secret of Monkey Island و Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge را ادامه داده و با همکاری Lucasfilm Games توسعه داده شده است.

لوگوی بازی Return to Monkey Island

بازی Vampire Survivors نیز در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی که به‌زودی در اختیار کنسول گیمرها قرار می‌گیرد، از همین حالا برای گیم پس پی سی در دسترس قرار دارد. دنیای ترسناک و هیجان انگیز Vampire Survivors پر از هیولاهای وحشتاکی است که به سمت شما حمله‌ور می‌شوند. در تجربه این بازی باید فکر خود را به کار گرفته و سلاح مناسبی را انتخاب کنید تا به دشمنان خود پیروز شوید.

بازی Vampire Survivors

بازی Pentiment از زور نخست عرضه در ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) در اختیار کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد. ساخته جدید استودیوی آبسیدین در زمانی‌که اروپا در تقاطع تغییرات بزرگ مذهبی و سیاسی قرار داشت جریان داشته و دنیای مصور و زنده‌ای است که نسخه‌های خطی و نقوش چاپی روی چوب الهام گرفته است. در این بازی باید پس زمینه داستان را انتخاب کرده و در دنیایی که درحال تغییر است، تأثیر بگذارید تا عواقب تصمیمات خود را در این تجربه‌ی ماجراجویانه ببینید.

محیط بازی Pentiment

نهایتاً بازی Somerville را داریم که در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) و روز عرضه در اختیار مشترکین گیم پس قرار می‌گیرد. در پی تهاجم یک دنیای ماورایی که جهان ما را در فاجعه‌ای عظیم قرار دارد، شما باید ابزاری را پیدا کنید تا دوباره خانواده‌ی خود را کامل کنید.

نمای بازی Somerville

در ادامه فهرست آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی جدیدی که به‌زودی برای ایکس باکس گیم پس عرضه می‌شوند را ملاحظه می‌کنید:

  • بسته Up Close & Personal Pack و یک نقشه جدید برای Sniper Elite 5 – هم‌اکنون در دسترس قرار دارد
  • ماجراجویی محدود Return of the Damned برای بازی Sea of Thieves از تاریخ ۳ تا ۱۷ نوامبر
  • آپدیت زمستانی Halo Infinite – از تاریخ ۸ نوامبر
  • آپدیت Microsoft Flight Simulator 40th Anniversary Edition – از تاریخ ۱۱ نوامبر

محتوایی که در ادامه از ایکس باکس گیم پس حذف خواهد شد به شرح زیر است:

در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان)

  • Football Manager 2022 (PC)
  • Football Manager 2022 Xbox Edition

در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان)

  • Art of Rally
  • Fae Tactics
  • Next Space Rebel
  • One Step from Eden
  • Supraland

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع xbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده