// شنبه, ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۷

فروش صد هزار نسخه‌ای Slime Rancher 2 در کمتر از ۶ ساعت

بازی Slime Rancher 2 موفق شد تنها در ۶ ساعت به فروشی بیش از ۱۰۰ هزار نسخه دست پیدا کند.

روز گذشته بازی Slime Rancher 2 به‌صورت دسترسی زودهنگام منتشر شد. این بازی در کمتر از ۶ ساعت به فروش صد هزار نسخه‌ای رسید و به موفقیتی قابل‌توجه دست یافت. نیک پاپوویچ، موسس و مدیرعامل استودیو مونومی پارک، در همین راستا گفت که در ابتدا رویای فروش ۱۰۰ هزار نسخه در طی ۲۴ ساعت را داشته است. پاپوویچ در این رابطه گفت:

«من یک رویای واهی در سرم داشتم که می‌توانیم ۱۰۰ هزار نسخه از Slime Rancher 2 را در طی بیست و چهار ساعت اول انتشار به فروش برسانیم؛ حالا ما این کار را در کمتر از ۶ ساعت به انجام رساندیم. نمی‌دانم که مسیر این قطار به کدام مقصد ختم خواهد شد، اما از اینکه شانس سوار شدن در آن را داشتم بسیار خوشحال هستم. از همه‌ی شما تشکر می‌کنم.»

باتوجه‌به فروش پنج میلیون نسخه‌ای بازی اول مجموعه تا ژانویه‌ی ۲۰۲۲، شاید چندان فروش بالای Slime Rancher 2 دور از انتظار نبود. بااین‌حال، برای یک بازی که هنوز در مرحله‌ی دسترسی زودهنگام قرار دارد و شاید چیزی حدود ۱۸ ماه دیگر یا حتی بیشتر در دست توسعه باقی بماند، این آمار بسیار شگفت انگیز است.

بازی Slime Rancher 2 هم‌اکنون به‌صورت دسترسی زودهنگام روی پلتفرم‌های استیم و اپیک گیمز برای کامپیوتر و همچنین ازطریق گیم پس و Xbox Game Preview برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده