نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

ناامیدی مدیر عامل شرکت امبریسر از عملکرد ریبوت Saints Row

مدیرعامل گروه Embracer در مصاحبه‌ی جدید خود، استقبال از ریبوت Saints Row را ناامیدکننده دانست.

پنجمین نسخه‌ی سری Saints Row که یک ریبوت برای این مجموعه نامیده می‌شود، توسط استودیو Volition توسعه یافت و شرکت دیپ سیلور آن را در آگست/اوت امسال روی پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس، پی سی و استدیا منتشر کرد. از آنجایی که سازنده و ناشر ریبوت Saints Row از زیرمجموعه‌های شرکت امبریسر هستند، مدیرعامل این شرکت نسبت به استقبال کم و نمرات نسبتا ضعیف این بازی واکنش نشان داد.

لارس وینگفورز، مدیرعامل امبریسر در جریان کنفرانس اخیر این شرکت اعلام کرد که شرایط ریبوت Saints Row دو قطبی است. درحالی‌که این بازی هنوز در اوایل چرخه‌ی عمر خود به سر می‌برد، وینگفورز طبق پیش‌بینی خود در زمان قبل از عرضه‌ی بازی اعتقاد دارد ریبوت Saints Row می‌تواند هزینه‌ای را که برای توسعه آن سرمایه‌گذاری شد، بازگرداند. اما چشم‌انداز بلندمدت آینده‌ی این مجموعه در حال حاضر نامشخص است.

تیراندازی به سمت هلیکوپتر و پلیس در بازی Saints Row

رئیس امبریسر در این‌باره گفت: «من شخصا به استقبال بیشتری از بازی امیدوار بودم. شرایط بسیار قطبی شده است. چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توان با جزئیات در مورد آن گفت اما من از یک سو خرسندم که بازیکنان و طرفداران زیادی را خوشحال می‌بینم. در عین حال از اینکه نارضایتی برخی طرفداران را دیدم، ناراحت هستم و این دشوار است. من فکر می‌کنم باید منتظر گزارش فصلی در ماه نوامبر بمانیم تا جزئیات بیشتری در این مورد داشته باشیم.

ما هنوز نسبتا در ابتدای زمان عرضه‌‌ی بازی هستیم و همچنان در حال جمع‌آوری داده‌ها به سر می‌بریم. همچنین رفع اشکال و محتوای بیشتری برای بازی در راه است. از جنبه‌ی عملکرد مالی، من می‌دانم و مطمئن هستم که از این سرمایه‌گذاری درآمد کسب می‌کنیم اما آیا به همان اندازه که در بسیاری از بازی‌های دیگر دیده‌ایم، بازده سرمایه‌گذاری خوبی خواهد داشت؟ این احتمال خیلی قوی نیست، اما ما سود به‌دست خواهیم آورد و این حداقل نقطه‌ی شروع بسیار خوبی است».

مبارزات بازی Saints Row

سپس وینگفورز در پاسخ به سوالی که می‌گفت میزان استقبال کم از بازی Saints Row چه تغییری روی برنامه‌های بلندمدت برای آن ایجاد می‌کند، توضیح داد: «بدیهی است ما همیشه می‌خواهیم که نسخه‌های جدید هر IP از نسخه‌ی قبل بهتر باشند و این همان کاری است که انجام می‌دهیم. این یک فرایند کامل برای ارزیابی موقعیت ما و نتیجه‌ی تلاش صدها نفر درگیر ساخت این بازی در مجموعه است؛ بنابراین من هنوز به این افراد اعتماد زیادی دارم و مطمئن هستم که آن‌ها این وظیفه را برای آینده انجام خواهند داد».

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Saints Row را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده