نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۵

بازی Saints Row از کراس-پلتفرم پشتیبانی نمی‌کند

یکی از نمایندگان شرکت Deep Silver تأیید کرد که بازی Saints Row از قابلیت بازی میان-نسلی پشتیبانی می‌کند، اما نباید انتظار قابلیت کراس-پلتفرم را داشت.

مراحل توسعه‌ی ریبوت بازی Saints Row استودیو Volition اخیرا به پایان رسید و طرفدارها باید در ماه آینده منتظر تجربه‌ی آن باشند. نشریات مختلفی نیز در آستانه‌ی انتشار این بازی اکشن ماجراجویی به انتشار پیش‌نمایش‌های خود پرداختند که جزئیات جدیدی نظیر انجام فعالیت‌های دیوانه‌‌وار در بخش کو-آپ را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

البته نباید به تجربه‌ی بازی Saints Row با کاربران سایر پلتفرم‌ها فکر کرد. یکی از نمایندگان شرکت Deep Silver در گفت‌وگو با رسانه‌ی گیمزرادار تأیید کرد که این بازی از قابلیت کراس-پلتفرم پشتیبانی نمی‌کند؛ اگرچه امکان بازی میان-نسلی وجود دارد: «پس تجربه کو-آپ میان ایکس باکس وان با ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 4 با پلی استیشن 5 امکان‌پذیر است، اما کاربران کنسول‌های مختلف نمی‌توانند با یکدیگر بازی کنند».

درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا کاربران کامپیوتر قادر به تجربه‌ی بازی با کاربران کنسول‌ها یا بازیکن‌های گوگل استیدیا خواهند بود یا خیر؛ بنابراین باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم. بی‌تردید کو-آپ بازی ارزش امتحان را دارد و می‌توان تمام کمپین بازی را به این شکل تجربه کرد. بازی Saints Row در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) برای کامپیوتر، گوگل استیدیا، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده