نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

احساس کردن تک‌تک انفجارهای بازی Rollerdrome با دوال سنس

توسعه‌دهندگان بازی Rollerdrome تریلر جدیدی را با محوریت ویژگی‌های نسخه نسل جدید این بازی منتشر کردند که قابلیت‌های کنترلر دوال سنس را در این بازی شوتر اکشن نشان می‌دهد.

درحالی که بسیاری از کاربرهای کنسول‌های پلی استیشن هم‌اکنون از تجربه بازی جذاب Stray لذت می‌برند، سونی کم‌کم درحال معطوف کردن توجهات به سمت بازی بزرگ دیگری در مجموعه آثار مستقل پلی استیشن است. این بازی شوتر سوم شخص اکشن که Rollerdrome نام دارد، علاوه‌بر جلوه‌های تصویری خاص، موسیقی جذاب و تجربه هیجان انگیزی که با گیم‌پلی اکشن و ورزشی خود برای گیمرها به همراه دارد، به طور ویژه برای بهره‌گیری از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس PS5 طراحی شده است.

توسعه‌دهندگان بازی Rollerdrome تریلر جدیدی را با محوریت ویژگی‌های نسخه نسل جدید بازی منتشر کردند که به‌طور کلی به قابلیت‌های کنترلر دوال سنس، تریگرهای تطبیقی و صدای 3D آن محدود می‌شود. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

در بازی Rollerdrome بازیکنان با استفاده از اسکیت می‌توانند به سرعت در محیط‌ و بین موانع جابه‌جا شوند یا به هوا بپرند و همزمان با اسلحه‌های مختلف خود به دشمنان که شامل انسان‌ها و ربات‌های هوشمند می‌شوند، شلیک کنند. در این بازی اکشن و سرعتی انجام حرکات نمایشی مهمات بازیکنان را مجددا پر می‌کند و کشته شدن دشمنان می‌تواند به بهبود نوار سلامتی بازیکن منجر شود.

Rollerdrome در تاریخ ۲۵ مرداد (۱۶ آگست) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. به‌گفته‌ی Private Division که ناشر Rollerdrome است، این بازی از زمان انتشار به مدت دو هفته با قیمت ۱۹.۷۹ دلار برای کاربران فروشگاه استیم و سرویس پلی استیشن پلاس به فروش خواهد رسید. بااین‌حال افرادی که در گروه‌های ذکر شده قرار نگیرند می‌توانند این بازی را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند. علاوه‌براین، یک نسخه‌ی آزمایشی رایگان برای اعضای پلی استیشن پلاس پریمیوم در نظر گرفته شده است تا در زمان انتشار به تجربه‌ی آن بپردازند.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده