نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۴

تاسیس استودیوی بازی‌سازی جدید توسط کارگردان The Last of Us

بروس استرلی، کارگردان بازی‌های آنچارتد و The Last of Us از تأسیس یک استودیوی بازی‌سازی مستقل خبر داد.

بروس استرلی یکی از اعضای سابق استودیوی ناتی‌ داگ که کارگردانی بازی‌های مانند The Last of Us و دو بازی Uncharted 4 و Uncharted 2: Among Thieves  را در کارنامه دارد، از استودیوی بازی‌سازی جدید خود رونمایی کرد. این استودیو که Wildflower Interactive نام دارد، در ایالت کالیفرنیا مستقر است اما تمامی بازی‌سازان این استودیو به‌صورت ریموت یا دورکاری با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

استرلی می‌گوید اولین پروژه این استودیو که ابعاد نسبتا کوچکی دارد، با پشتیبانی یک ناشر اعلام نشده ساخته می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی از اعضای این تیم مستقل اعلام نشده است، اما اطلاعات موجود در وب‌سایت این استودیوی تازه‌تأسیس نشان می‌دهد که اعضای ابتدایی این استودیو، سابقه کار روی بازی‌های خلاقانه و مستقلی مانند Abzu ،The Pathless و بازی‌های بزرگی مانند کالاف دیوتی و سری آنچارتد را دارند.

همچنین تعدادی از اعضای سابق استودیوی ناتی‌ داگ مانند یکی از طراحان کانسپت و انیماتور ارشد این استودیو نیز از دیگر اعضای جدید Wildflower هستند. در ویدیو اعلام تأسیس این استودیو، استرلی همچنین اشاره می‌کند که این پروژه جدید با تمام بازی‌هایی که او پیش‌ از این تجربه کرده است تفاوت دارد و امیدوار است تا بتواند به‌‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر کند.

استرلی که کار خود را از سال ۱۹۹۹ در ناتی‌ داگ آغاز کرد، به‌عنوان یکی از اعضای کلیدی‌ این استودیو در رشد و تبدیل آن به یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای بازی‌سازی در زمینه بازی‌های داستانی شناخته می‌شود. پس از به‌پایان رسیدن کار ساخت پروژه عظیم Uncharted 4: A Thief's End، استرلی تصمیم گرفت تا برای مدتی از ساخت بازی‌های بزرگ AAA فاصله بگیرد.

حالا باید ببینیم که اولین بازی استودیوی Wildflower Interactive چه واکنشی از مخاطبان دریافت خواهد کرد و آیا می‌توانیم شاهد تکرار موفقیت‌های استرلی با بازی‌های Last of Us و آنچارتد در این پروژه باشیم یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده