نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

احتمال توسعه اولین DLC بازی Dying Light 2 با محوریت گلادیاتورها

طبق یک افشای اطلاعاتی، مشخص شده است که احتمالا اولین بسته الحاقی داستانی بازی Dying Light 2 Stay Human متمرکز روی گلادیاتورها خواهد بود.

استودیوی تکلند همان‌طور که قبل از انتشار بازی Dying Light 2 Stay Human اعلام کرده بود، قصد دارد تا چند سال از آن پشتیبانی کند. این امر مستلزم انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد و بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی کوچک به مرور زمان است. باتوجه‌به پتانسیل این بازی نقش‌آفرینی جهان باز، طرفدارها می‌توانند انتظار دریافت چند DLC داستانی بزرگ در فواصل زمانی طولانی‌تر را داشته باشند. طبق انتظارات، احتمالا اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Dying Light 2 در ماه سپتامبر امسال عرضه خواهد شد و حال طبق گزارش‌های منتشرشده به نظر می‌رسد که برخی از جزئیات مربوط‌به گیم‌پلی و خط داستانی آن فاش شده‌اند.

اخیرا یکی از کاربرهای یوتیوب که به کاوش دیتاهای بازی Dying Light 2 پرداخته است، اعلام کرد که در اطلاعات مربوط‌به آخرین به‌روزرسان بازی جزئیاتی از DLC آن را به‌دست آورد. به‌گفته‌ی این دیتاماینر، این بسته الحاقی داستان‌محور است و با محوریت گلادیاتورها توسعه می‌یابد. همچنین یک مکان جدید به نام Opera به نقشه اضافه خواهد شد که نقشی کلیدی در وقایع داستانی این DLC دارد و احتمالا به‌عنوان یک میدان نبرد برای گلادیاتورهای آخرالزمانی شناخته می‌شود.

مرد مرده در بازی Dying Light 2

طبق این اطلاعات، مقیاس این بسته الحاقی بزرگ است و روایت منحصر‌به‌فرد آن بیش از دو هزار قطعه دیالوگ را در خود جا می‌دهد. همچنین دو پایان متفاوت برای داستان، مدل‌ها و انیمیشن‌های جدید، در این دی‌ال‌سی به گیمرها تحویل داده می‌شوند.

به نظر می‌رسد اطلاعات این دیتاماینر با جزئیاتی که استودیوی تکلند ماه‌ها قبل اعلام کرده بود، مطابقت دارند. این سازنده قبلا گفته بود که اولین بسته الحاقی Dying Light 2 از Villedor که یکی از مناطق اصلی بازی است، فاصله نمی‌گیرد و داستان آن به موازات روایت نسخه‌ی اصلی روایت خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی این اطلاعات فاش‌شده چیست؟ آن‌ها را با تیم زومجی درمیان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده